طرح پیش فروش ایران خودرو با غیب شدن یک محصول؛ خبری از واگذاری هایما S ۷ نیست | اخبار اصلاحات

اقتصادنیوز نوشت: هایما S ۷ پلاس از طرح پیش فروش ایران خودرو غیب شد. آبی‌های جاده مخصوص بعد از نهایی شدن نتایج قرعه‌کشی برای مقاضیان عادی نسبت به اعلام زمان تحویل خودرو‌های پیش فروش در قالب جداول زمانی اقدام کردند. بررسی جداول زمانی ایران خودرو برای واگذاری محصولات پیش فروش شده نشان می‌دهد این خودروساز […]


اقتصادنیوز نوشت: هایما S ۷ پلاس از طرح پیش فروش ایران خودرو غیب شد. آبی‌های جاده مخصوص بعد از نهایی شدن نتایج قرعه‌کشی برای مقاضیان عادی نسبت به اعلام زمان تحویل خودرو‌های پیش فروش در قالب جداول زمانی اقدام کردند. بررسی جداول زمانی ایران خودرو برای واگذاری محصولات پیش فروش شده نشان می‌دهد این خودروساز قصد دارد تا خودرو‌هایی که از مسیر پیش فروش در دسترس متقاضیان قرار داده است را در زمستان ۱۴۰۳ با توجه به اولویت‌های قرعه کشی برای مشتریان فاکتور کند.

ایران خودرویی‌ها خودرو‌های پیش فروش شده را در سه بازه زمانی دی، بهمن و اسفند سال جاری براساس اولویت به مشتریان تحویل می‌دهند. اما در هیچ یک از سه بازه زمانی اعلام شده خبری از واگذاری هایما S ۷ نیست. خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص در جدیدترین طرح فروش خود در مجموع ۴۰۰ دستگاه هایما S ۷ را در تیررس انتخاب متقاضیان قرار داد.


طرح پیش فروش ایران خودرو با غیب شدن یک محصول؛ خبری از واگذاری هایما S ۷ نیست

منبع: اصلاحات نیوز
? طرح پیش فروش ایران خودرو با غیب شدن یک محصول؛ خبری از واگذاری هایما S ۷ نیست