طرح وارنیش فلورایدتراپی دانش آموزان ۶ تا ۱۴ سال استان کرمان آغاز شد | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان امروز ۲۹ مهرماه و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، طرح وارنیش فلورایدتراپی دندان بیش از ۴۴۶ هزار نوآموز و دانش آموز ۶ تا ۱۴ سال استان کرمان آغاز شد. مدیرکل آموزش و پرورش استان در مراسم آغاز به کار این طرح گفت: با توجه به […]



نذیر کرمان/کرمان امروز ۲۹ مهرماه و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، طرح وارنیش فلورایدتراپی دندان بیش از ۴۴۶ هزار نوآموز و دانش آموز ۶ تا ۱۴ سال استان کرمان آغاز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در مراسم آغاز به کار این طرح گفت: با توجه به نقش سلامت دهان و دندان در سلامت افراد و در نهایت در سلامت جامعه این طرح اجرا می‌شود.

رضا رضایی افزود: شاید بین والدین و عموم جامعه این تصور وجود داشته باشد که فلوراید برای سلامت عمومی بدن مضر باشد اما در واقع یکی از مهمترین اقدامات برای پیشگیری از پوسیدگی دندان‌هاست.

وی بیان کرد: بنا بر نظر کارشناسان و متخصصان فلورایدتراپی تا ۶۰ درصد می‌تواند امکان پوسیدگی دندان را کاهش دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: فلورایدتراپی به عنوان اقدامی بی ضرر از امروز ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی و پایه هفتم متوسطه اول در سراسر استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان اجرا می‌شود.

انتهای پیام


طرح وارنیش فلورایدتراپی دانش آموزان ۶ تا ۱۴ سال استان کرمان آغاز شد

منبع: ایـسنا
? طرح وارنیش فلورایدتراپی دانش آموزان ۶ تا ۱۴ سال استان کرمان آغاز شد