طرح اصلاح قانون اتاق‌های بازرگانی در روزهای پایانی قرار دارد

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به بررسی قانون اتاق بازرگانی در کمیسیون اقتصادی گفت:«بررسی قانون اتاق‌های بازرگانی در کمیسیون اقتصادی در روزهای پایانی خود قرار دارد». محمدرضا پورابراهیمی افزود:«در این زمینه کمیسیون اقتصادی مجلس آمادگی دارد هرچه که می‌تواند جایگاه بخش خصوصی را در اقتصاد کشور فعال کند و پیشنهادات […]

فردایکرمان – گروه اقتصاد: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به بررسی قانون اتاق بازرگانی در کمیسیون اقتصادی گفت:«بررسی قانون اتاق‌های بازرگانی در کمیسیون اقتصادی در روزهای پایانی خود قرار دارد».

محمدرضا پورابراهیمی افزود:«در این زمینه کمیسیون اقتصادی مجلس آمادگی دارد هرچه که می‌تواند جایگاه بخش خصوصی را در اقتصاد کشور فعال کند و پیشنهادات مربوط به این حوزه را از فعالان اقتصادی دریافت و این پیشنهادات را تکمیل کند و در این قوانین مورد بررسی قرار دهد».

وی یادآور شد:«قانون اتاق بازرگانی مربوط به ۵۰ سال قبل است و تلاش شده تا همۀ شکاف‌ها و مسایل و مشکلاتی که در این قوانین وجود داشته،بررسی و اصلاح شوند».

به گزارش فردایکرمان به نقل از ایسنا خوزستان،وی در نشست با فعالان اقتصادی خوزستان که شامگاه ۱۷ آبان‌ماه در اهواز برگزار شد،در بخشی از سخنان خود،بیان کرد:«کار بررسی قانون اتاق اصناف نیز در کمیته مربوطه تقریبا رو به اتمام است. در سال ۹۲ این قانون به‌روزرسانی شده است اما برای اصلاح بندهایی از این قانون در حال حاضر در کمیتۀ مورد نظر در حال بررسی است». /پ




طرح اصلاح قانون اتاق‌های بازرگانی در روزهای پایانی قرار دارد

منبع:خبر کرمان
?

طرح اصلاح قانون اتاق‌های بازرگانی در روزهای پایانی قرار دارد

:اخبار استان کرمان – اقتصادی