طرح‌های جدید بیمه سلامت برای بیمه شدگان در کرمان اجرا می‌شود

گروه استان‌ها- مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از تحت پوشش بیمه قرار گرفتن حاشینه‌نشینان، زوج‌های ناباور و بیمه تکمیلی روستائیان خبر داد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با بیان اینکه استان کرمان در حوزه […]

گروه استان‌ها- مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از تحت پوشش بیمه قرار گرفتن حاشینه‌نشینان، زوج‌های ناباور و بیمه تکمیلی روستائیان خبر داد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با بیان اینکه استان کرمان در حوزه سلامت در همه برنامه‌های مربوط به حوزه سلامت در کشور جایگاه ارزشمندی دارد اظهار داشت: بحث نسخه نویسی الکترونیکی دو سالی است در کشور آغاز شده و استان کرمان نخستین استانی است که در این حوزه ورود کرده و رتبه برتر کشوری را در این حوزه دارد.

وی با بیان اینکه در پرداخت مطالبات نسبت به همه دوران‌های بیمه سلامت بهتر هستیم و پرداخت مطالبات ما به روز است گفت: تا هفته آینده مطالبات مرداد ماه در کشور و برای استان کرمان مطالبات شهریورماه نیز پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه در نسخه الکترونیکی به روز هستیم ادامه داد: داروهایی که تایید نشدند از پوشش بیمه سلامت خارج شده و اعتقاد داریم استفاده از داروهای مضر در درمان کرونا نباید استفاده شود زیرا منابع نظام سلامت محدود است و باید درست مدیریت شود.

وی با بیان اینکه زیر ساخت‌های اینترنت کشور و استان در بخش‌های قطعی دارد و در بخش‌هایی پوشش شبکه نداریم که این مسئله گیرندگان خدمات را آزار می‌دهد افزود: این مشکلات تا حد زیادی برطرف شده و در حال حاضر هم به عنوان یک بحث روز مد نظر است.

ناصحی با اشاره به اینکه بیمه رایگان حاشیه نشینان طرح جدیدی است در بیمه سلامت که در استان کرمان آغاز شده گفت: این قشر از جامعه از اقشار محرومی هستند که توجه کمی به آنها شده است.

وی با بیان اینکه بیمه سلامت مراحل تشخیصی و درمانی زوج‌های نابارور را نیز تا سقف ۵۰ میلیون تومان تا سه نوبت هم در بخش خصوصی و هم دولتی پوشش می‌دهد افزود‌: به د‌نبال پوشش بیمه‌ای بیماران صعب‌العلاج و مزمن با درصد ‌پوش بسیار بالا را دنبال می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه نسخه نویسی الکترونیک در کشور در حال انجام است و بالای ۹۰ درصد ‌پرداخت‌های ما در حوزه نسخه نویسی الکترونیکی است عنوان کرد: در حال حاضر میانگین درصد پوشش نسخه نویسی الکترونیکی ما در کشور ۶۵ درصد است.

وی با بیان اینکه در بحث کرونا بیمه سلامت ۹۰ درصد هزینه‌های بستری و ۷۰ درصد هزینه‌های سرپایی پوشش می‌دهد گفت: از ابتدای شیوع کرونا ۵ هزار میلیارد تومان پرداخت‌های بیمه سلامت در حوزه کرونا بوده است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت: تعهدات مرداد ماه بیمه سلامت هفته آینده واریز می‌شود
مشکلات درمانی استان کرمان با حضور مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران بررسی شد

ناصحی با عنوان اینکه ۱۳۰ هزار نفر از اتباع بیگانه در کشور تحت پوشش بیمه سلامت هستند افزود: ظرفیت پوشش بیمه سلامت تا یک میلیون نفر نیز در کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه بحث بیمه تکمیلی روستایی را در استان کرمان و چند استان دیگر آغاز شده ادامه داد: روستاییان می‌توانند با پرداخت هزینه سالانه به ازای هر نفر ۱۲۵ هزار تومانی، ۱۳۵ هزار تومانی و ۱۵۰ هزار تومانی از مزایای این بیمه استفاده کنند.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




طرح‌های جدید بیمه سلامت برای بیمه شدگان در کرمان اجرا می‌شود

منبع:تسنــیم
? طرح‌های جدید بیمه سلامت برای بیمه شدگان در کرمان اجرا می‌شود