طراحی بزرگ‌ترین بندر خشک و لجستیک جنوب‌شرق ایران در کرمان

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بزرگترین بندرخشک و لجستیک جنوب شرق ایران در شهرستان کرمان طراحی شده و تا پایان بهمن ماه عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ محمدرضا پورابراهیمی به تشریح طرح‌های توسعه‌ای استان پرداخت و گفت: طی دو سال و نیم اخیر بر مرکز استان کرمان […]

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بزرگترین بندرخشک و لجستیک جنوب شرق ایران در شهرستان کرمان طراحی شده و تا پایان بهمن ماه عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ محمدرضا پورابراهیمی به تشریح طرح‌های توسعه‌ای استان پرداخت و گفت: طی دو سال و نیم اخیر بر مرکز استان کرمان تمرکز کرده‌ایم و ۱۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه اقتصادی در شهرستان کرمان تعریف شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از ظرفیت بالای استان در حوزه تولید انرژی‌های خورشیدی سخن گفت و افزود: با احداث شهرک انرژی خورشیدی از سیلیس تا تولید پنل‌های خورشیدی را دنبال می‌کنیم که با اجرای چنین پروژه‌هایی به کاهش آلایندگی و ایجاد اشتغال کمک می‌شود و عملیات اجرایی خط نخست تولید این پروژه در بهمن ماه جاری را آغاز می‌کنیم.

وی با برشمردن پروژه‌های در حال اجرا در استان ادامه داد: کارخانه تولید لاستیک ماشین‌های فوق سنگین در کرمان در منطقه باغین راه‌اندازی می‌شود و پروژه فروآلیاژ و فروسیلیس در منطقه جوپار آغاز شده است.

پورابراهیمی خبر داد: بزرگترین بندرخشک و لجستیک جنوب شرق ایران در شهرستان کرمان طراحی شده و تا پایان بهمن ماه جاری با همکاری روس‌ها کلید می‌خورد و هفته آینده عملیات اجرایی آشیانه تعمیر هواپیماهای پهن پیکر در شهر کرمان آغاز می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سهم استان در GDP کشور حدود سه درصد بود و اکنون به ۴.۱ درصد رسیده و این نشان دهنده قرار گرفتن استان در مسیر توسعه است.

پورابراهیمی تأکید کرد: بایستی اشتغال طرح‌های اجرایی در استان با کرمانی‌ها باشد.

انتهای خبر/ طهماسبی

منبع: ایسنا




طراحی بزرگ‌ترین بندر خشک و لجستیک جنوب‌شرق ایران در کرمان

منبع:آرمـان
? طراحی بزرگ‌ترین بندر خشک و لجستیک جنوب‌شرق ایران در کرمان