ضعف سیستم اداری، عدم توجه به نیروی انسانی است | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل سابق بازرسی استان کرمان با بیان اینکه ضعف سیستم اداری عدم توجه به نیروی انسانی است، گفت: شاید یکی از دلایل عدم بهره‌وری توجه نکردن به نیروهاست و این ضعف اساسی است. احمد آبیار امروز ۲۰ شهریورماه در مراسم معارفه مدیرکل جدید بازرسی استان کرمان با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در […]


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/fetfet/domains/nazirkerman.ir/public_html/nazirkwp/plugins/easy-watermark/src/classes/Features/CacheBusting.php on line 155



نذیر کرمان/کرمان مدیرکل سابق بازرسی استان کرمان با بیان اینکه ضعف سیستم اداری عدم توجه به نیروی انسانی است، گفت: شاید یکی از دلایل عدم بهره‌وری توجه نکردن به نیروهاست و این ضعف اساسی است.

احمد آبیار امروز ۲۰ شهریورماه در مراسم معارفه مدیرکل جدید بازرسی استان کرمان با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌ها و ادارات اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم متاسفانه آنطور که باید عمل نمی‌شود و این امر موجب نارضایتی مردم شده است.

وی با اشاره به اینکه انتصاب دادخدا سالاری به مدیریت بازرسی استان کرمان انتخاب بسیار خوبی بود، افزود: هیچ چیز بهتر و ماندگارتر از خدمت به مردم نیست.

آبیار با تاکید بر لزوم توجه به نیروی انسانی بیان کرد: گسست بین مدیریت و نیروی انسانی را داریم و به نیروها به عنوان ابزار کار نگاه می‌کنیم و شاید یکی از دلایل عدم بهره‌وری توجه نکردن به نیروهاست و این ضعف اساسی است.

مدیرکل سابق بازرسی استان کرمان ضمن تاکید بر هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و نظارتی افزود: برخی تلاش دارند نظارت‌گریزی را در سیستم اداری جا بیندازند اما با همراهی که صورت گرفت، در سال‌های اخیر چالش‌های مهمی از سر راه دستگاه‌ها برداشته شد و پروژه‌های مهمی را در استان به نتیجه رساندیم.

به گزارش نذیر کرمان، در این مراسم با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور از خدمات احمد آبیار تجلیل و دادخدا سالاری به عنوان مدیرکل جدید بازرسی استان کرمان معرفی شد.

انتهای پیام


ضعف سیستم اداری، عدم توجه به نیروی انسانی است

منبع: ایـسنا
? ضعف سیستم اداری، عدم توجه به نیروی انسانی است