ضریب مقاوم‌سازی واحد‌های مسکونی ‌کرمان به ۶۶ درصد رسید

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد:مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان گفت:«ضریب مقاوم‌سازی واحد‌های مسکونی در استان کرمان ۶۶ درصد است که نسبت به میانگین کشوری،۱۵ درصد بالاتر است». مهدی محمدی با از مقاوم‌سازی ۳ هزار و ۲۸۰ مسکن روستایی استان در سال گذشته خبر داد و افزود:«تاکنون ۲۶۸ هزار واحد مسکونی در استان کرمان مقاوم‌سازی شده است». […]

فردایکرمان – گروه اقتصاد:مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان گفت:«ضریب مقاوم‌سازی واحد‌های مسکونی در استان کرمان ۶۶ درصد است که نسبت به میانگین کشوری،۱۵ درصد بالاتر است».

مهدی محمدی با از مقاوم‌سازی ۳ هزار و ۲۸۰ مسکن روستایی استان در سال گذشته خبر داد و افزود:«تاکنون ۲۶۸ هزار واحد مسکونی در استان کرمان مقاوم‌سازی شده است».

به گزارش فردایکرمان به نقل از تسنیم کرمان،وی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به مسئولیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خانه‌سازی برای محرومان،اظهار کرد:«در استان کرمان حدود ۵ هزار و ۶۰۰ روستا و حدود ۸۰ شهر زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت وجود دارد».

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان ادامه داد:«در طرح ملی مسکن استان ۵ هزار و۶۰۰ واحد مسکونی روستایی در حال ساخت است».

وی همچنین دربارۀ بحث سنددارشدن روستا‌ها خاطرنشان کرد:«در بنیاد مسکن استان کرمان تاکنون ۱۲۶ هزار جلد سند مالکیت روستایی صادر شده و در سامانۀ بنیاد مسکن،کسانی که از تسهیلات مسکن استفاده کرده‌اند،مشخص است».

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان و امام‌جمعه کرمان نیز در این دیدار با اشاره به مسئولیت‌های مهم بنیاد مسکن در راستای سنددارشدن املاک روستایی،اظهار کرد:«طرح هادی روستایی و زمین‌خواری از مشکلات موجود در این حوزه است».

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه بحث زمین‌خواری در اطراف کرمان زیاد است،گفت:«ساخت و ساز‌های جدید روستاییان شهرنشین از دیگر مشکلات است و این موضوع بحث ساماندهی بنیاد مسکن را با مشکل مواجه می‌کند».

وی با اشاره به اینکه یک برنامه‌ریزی دقیق در حوزۀ مدیریتی برای رفع مشکل جامۀه هدف در بحث تامین مسکن باید انجام شود،افزود:«رسیدگی به مشکلات کپرنشینان هم باید مد نظر قرار گیرد». /پ




ضریب مقاوم‌سازی واحد‌های مسکونی ‌کرمان به ۶۶ درصد رسید

منبع:خبر کرمان
?

ضریب مقاوم‌سازی واحد‌های مسکونی ‌کرمان به ۶۶ درصد رسید

:اخبار استان کرمان – اقتصادی