ضرورت کمک دهیاران در ثبت وقایع حیاتی روستاهای استان کرمان | خبر کرمان

کرمان- استاندار کرمان گفت: دهیاران و مراکز بهداشتی می‌توانند بهترین و بیشترین کمک را در ثبت وقایع حیاتی مناطق روستایی استان داشته باشند. به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار صبح سه‌شنبه در جریان افتتاح مرکز رصد جمعیت استان و نشست شورای هماهنگی ثبت احوال استان کرمان، ضمن اشاره به حجم بالای کار اداره کل ثبت […]



کرمان- استاندار کرمان گفت: دهیاران و مراکز بهداشتی می‌توانند بهترین و بیشترین کمک را در ثبت وقایع حیاتی مناطق روستایی استان داشته باشند.

به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار صبح سه‌شنبه در جریان افتتاح مرکز رصد جمعیت استان و نشست شورای هماهنگی ثبت احوال استان کرمان، ضمن اشاره به حجم بالای کار اداره کل ثبت احوال در برگزاری انتخابات، از مدیران و کارشناسان این مجموعه تقدیر کرد.

وی با اشاره به اهمیت سوابق آماری و داده‌ها، اظهار کرد: بخش عمده‌ای از داده‌های اطلاعاتی به صورت سیستمی جمع‌آوری می‌شود و سپس به‌روزرسانی‌ها انجام می‌گیرد.

استاندار کرمان، انتشار آمار را به غیر از موارد طبقه‌بندی شده، یک ضرورت دانست و گفت: مهم است که حساسیت آماری در جامعه به شکل منفی وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: هر تحلیل و تصمیم کارشناسی بر پایه آمار و اطلاعات است بنابراین دهیاران و مراکز بهداشتی می‌توانند بهترین و بیشترین کمک را در ثبت وقایع حیاتی مناطق روستایی داشته باشند.

فداکار همچنین تجمیع شناسنامه‌های قدیمی و عکس‌دار کردن شناسنامه‌های فاقد عکس را مورد تاکید قرار داد.

یادآوری می‌شود: مرکز رصد جمعیت استان کرمان، به منظور رصد مداوم تحولات جمعیتی در کشور، با حضور استاندار کرمان و در محل اداره کل ثبت احوال استان افتتاح شد.

کد خبر ۶۱۸۰۳۵۴


ضرورت کمک دهیاران در ثبت وقایع حیاتی روستاهای استان کرمان

منبع: مــهر
? ضرورت کمک دهیاران در ثبت وقایع حیاتی روستاهای استان کرمان