ضرورت فعال‌سازی معادن ساردوئیه، دلفارد و کرور عنبرآباد

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس در نشست با وزیر صنعت، معدن و تجارت بر ضرورت فعال‌سازی معادن ساردوئیه، دلفارد و کرور عنبرآباد تأکید کرد. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی؛ بهنام سعیدی با اشاره به دیدار […]



نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس در نشست با وزیر صنعت، معدن و تجارت بر ضرورت فعال‌سازی معادن ساردوئیه، دلفارد و کرور عنبرآباد تأکید کرد.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی؛ بهنام سعیدی با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در دیداری که اخیراً با وزیر صنعت، معدن و تجارت داشتم، موضوعات و مباحث اقتصادی حوزه انتخابیه از جمله مشکلات مربوط به بخش کشاورزی، صنعت و معدن و حوزه‌های مختلف در حوزه مأموریت‌های وزارت صنعت مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست محورهای مورد توافق با وزیر صنعت، معدن و تجارت از جمله فعال‌سازی معادن شرکت ملی مس شامل معدن مس کرور و معدن دلفارد، تأمین برق طرح‌های صنایع معدنی جیرفت و عنبرآباد، احداث خط انتقال برق معدن ساردوئیه و تأمین اعتبار جهت تکمیل ساختمان سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان بود که با دستور ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت نسبت به تسریع در رفع مشکلات این حوزه اقدام می‌شود.

نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس دوازدهم با تأکید بر اینکه اولویت اشتغال در معادن جیرفت و عنبرآباد جوانان بومی منطقه است و فعال کردن معادن باعث اشتغالزایی می‌شود، تصریح کرد: با توافقات صورت گرفته و قول مساعد وزیر صنعت، معدن و تجارت مشکلات معادن راکد به‌زودی رفع می‌شود که با فعال‌سازی این معادن در منطقه ظرفیت مناسبی جهت اشتغال جوانان و تحول‌آفرینی در منطقه فراهم خواهد شد.

سعیدی از سفر قریب‌الوقوع وزیر صنعت، معدن و تجارت به جنوب کرمان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این نشست مقرر شد، به‌زودی وی همزمان با افتتاح پروژه‌های صنعتی و معدنی جنوب کرمان مشکلات حوزه مأموریت این وزارتخانه را از نزدیک بررسی و ان‌شاءالله در حوزه‌های مختلف اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای خبر/م


ضرورت فعال‌سازی معادن ساردوئیه، دلفارد و کرور عنبرآباد

منبع:آرمـان
? ضرورت فعال‌سازی معادن ساردوئیه، دلفارد و کرور عنبرآباد