ضرورت برگزاری نشست اختصاصی دانشجویان کرمانی با رئیس قوه قضائیه

نذیر کرمان/کرمان دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان خواستار برگزاری نشست اختصاصی با دانشجویان در برنامه سفر رئیس قوه قضائیه به استان کرمان شد تا دانشجویان بتوانند به‌ صورت حضوری با او دیدار و مسائل و مشکلات را منتقل کنند. سیدرسول حسینی‌نیا شامگاه هشتم آبان ماه با اشاره به نقش آفرینی دانشجویان […]

نذیر کرمان/کرمان دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان خواستار برگزاری نشست اختصاصی با دانشجویان در برنامه سفر رئیس قوه قضائیه به استان کرمان شد تا دانشجویان بتوانند به‌ صورت حضوری با او دیدار و مسائل و مشکلات را منتقل کنند.

سیدرسول حسینی‌نیا شامگاه هشتم آبان ماه با اشاره به نقش آفرینی دانشجویان در زمینه‌ها و زمان‌های مختلف در قبل و بعد از انقلاب اسلامی گفت: دانشجویان رسالت مهمی را در جامعه بر عهده دارند.

او افزود: در بیانیه گام دوم، یکی از حلقه‌های مهم میان مردم و مسئولان، دانشجویان هستند و این قشر می‌تواند مطالبه‌گری به حق از مسئولان در جهت رفع مشکلات جامعه داشته باشد.

حسینی‌نیا گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود، مسئولان را به گفت و گو با دانشجویان و گوش دادن به مطالبه‌گری‌های قشر دانشجو توصیه کرده‌اند.

وی با اشاره به ضرورت و اهمیت برگزاری نشست اختصاصی رئیس قوه قضائیه در سفر به کرمان با دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان، تاکید کرد: رئیس قوه قضائیه در سفرهای اخیر خود به سایر استان‌های کشور، همواره دیدارهای دانشجویی را در برنامه‌هایش داشته و ما خواهان برگزاری نشست اختصاصی دانشجویان کرمانی در این سفر هستیم تا بتوانیم مطالبات، مسائل و مشکلات استان و دغدغه‌ها را بدون واسطه با ایشان مطرح کرده و در میان بگذاریم.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان افزود: کرمان به عنوان بزرگترین استان کشور و با جمعیت دانشجویی قابل ملاحظه و دانشگاه‌های برجسته در سطح کشور، دارای مشکلاتی است که ضرورت دارد در حضور رئیس قوه قضائیه مطرح شوند تا مورد توجه و رسیدگی قرار بگیرند.

او با بیان اینکه کرمان به عنوان استان حاج قاسم، همواره در سطح کشور نقش آفرین بوده، گفت: دانشجویان در جریان‌سازی و ترویج مکتب حاج قاسم نقش بسیار ارزشمندی بر عهده دارند و عنصر اصلی این عرصه به شمار می‌روند.

حسینی‌نیا افزود: دانشجویان می‌توانند مشکلات را در یک بستر مناسب به مسئولان منتقل نمایند و مطالبات مردمی را پیگیری و برای حل آن‌ها راه حل علمی ارائه دهند.

او در پایان ابراز امیدواری کرد تا برگزاری نشست اختصاصی با دانشجویان در برنامه سفر رئیس قوه قضائیه به استان کرمان گنجانده شود، تا دانشجویان بتوانند به صورت حضوری با ایشان دیدار و مسائل و مشکلات را منتقل کنند.

انتهای پیام




ضرورت برگزاری نشست اختصاصی دانشجویان کرمانی با رئیس قوه قضائیه

منبع: ایـسنا
? ضرورت برگزاری نشست اختصاصی دانشجویان کرمانی با رئیس قوه قضائیه