ضرورت بازگشت عنوان ایستگاه‌ صلواتی به فضای شهری | اخبار استان کرمان

مدیر امور مواکب ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کرمان گفت: عنوان ایستگاه‌های صلواتی باید به فضاهای شهری بازگردد و اینکه بعضاً در گزارش‌ها شاهد هستیم که اعلام می‌کنند در شهرها موکب می‌زنیم اطلاق درستی نیست. رسول فتحی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به لزوم تفکیک فضای […]



مدیر امور مواکب ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کرمان گفت: عنوان ایستگاه‌های صلواتی باید به فضاهای شهری بازگردد و اینکه بعضاً در گزارش‌ها شاهد هستیم که اعلام می‌کنند در شهرها موکب می‌زنیم اطلاق درستی نیست.

رسول فتحی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به لزوم تفکیک فضای بین ایستگاه‌های صلواتی در شهرها و مواکبی که در عراق فعالیت و خدمت‌رسانی می‌کنند، گفت: طبق دستور وزارت کشور مجوز مواکب را تنها ستاد عتبات و عالیات صادر می‌کند و فضاهایی که در شهرها ایجاد می‌شود به عنوان ایستگاه‌های صلواتی هستند.

مدیر امور مواکب ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کرمان تأکید کرد: عنوان ایستگاه‌های صلواتی باید به فضاهای شهری بازگردد و اینکه بعضاً در گزارش‌ها شاهد هستیم که اعلام می‌کنند در شهرها موکب می‌زنیم اطلاق درستی نیست.

وی خاطرنشان کرد: مجوز فضاهایی که در شهرها خدمت‌رسانی می‌کنند توسط سازمان تبلیغات اسلامی صادر می‌شود و به آن‌ها ایستگاه صلواتی گفته می‌شود؛ بنابراین این مهم مدنظر قرار گیرد که در مسائل حول مجوزها، تداخل کاری به‌وجود نیاید.

انتهای خبر/م
 


ضرورت بازگشت عنوان ایستگاه‌ صلواتی به فضای شهری

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? ضرورت بازگشت عنوان ایستگاه‌ صلواتی به فضای شهری