ضرورت احداث کشتارگاه صنعتی دام در جیرفت | اخبار جیرفت

فرماندار جیرفت در دیدار با مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: احداث کشتارگاه صنعتی دام در جیرفت دارای أهمیت بوده و الزامی است. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ ظهر امروز احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت با حضور در اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان با جواد نگارستانی مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان دیدار و گفت‌وگو کرد. […]

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ ظهر امروز احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت با حضور در اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان با جواد نگارستانی مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

احمد بلندنظر در این دیدار ضمن تشکر از انجام تدابیر و اقدامات بهداشتی در روز عید قربان و همچنین حضور فعالانه و جهادی دامپزشکی جنوب کرمان در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: اصلی ترین دغدغه و مطالبه بنده از اداره‌کل دامپزشکی جنوب کرمان، احداث کشتارگاه صنعتی دام در شهرستان جیرفت است.

 

فرماندار جیرفت افزود: در حفظ سلامت سفره غذایی مردم آماده هرگونه همکاری در بحث اعتبارات با دامپزشکی هستیم.

 

جواد نگارستانی ضمن تقدیر از حضور فرماندار در مجموعه اداره‌کل دامپزشکی جنوب کرمان، از حمایت‌ها و مساعدت‌های مشفقانه فرماندار قدردانی کرد و گفت: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در احداث کشتارگاه یک ضرورت و نیاز است و مجموعه دامپزشکی برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن می‌کند.

 

وی خاطرنشان کرد: در راه خدمت به مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

انتهای خبر/ فلاح


منبع: اخبار جیرفت
? ضرورت احداث کشتارگاه صنعتی دام در جیرفت