ضرورت احداث ساختمان جدید اداره پست در سیرجان | اخبار سیرجان

به گزارش «نذیر کرمان» فرماندار سیرجان در دیدار با مدیرکل پست استان کرمان، خواستار رسیدگی به مشکلات پستی این شهرستان و تسریع در روند خدمات‌دهی شد. دکتر یعقوبی‌پور در این نشست بر ضرورت افزایش کیفیت توزیع مرسولات پستی تأکید کرد و گفت که رفع دغدغه‌های مردم در این زمینه باید در اولویت قرار گیرد. وی […]


به گزارش «نذیر کرمان» فرماندار سیرجان در دیدار با مدیرکل پست استان کرمان، خواستار رسیدگی به مشکلات پستی این شهرستان و تسریع در روند خدمات‌دهی شد.

دکتر یعقوبی‌پور در این نشست بر ضرورت افزایش کیفیت توزیع مرسولات پستی تأکید کرد و گفت که رفع دغدغه‌های مردم در این زمینه باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی سیرجان و استقبال گسترده مردم از خریدهای اینترنتی، خدمات پستی کارآمدتر را یک نیاز اساسی برای این شهرستان دانست.

فرماندار سیرجان همچنین تأکید کرد: با توجه به وضعیت نامناسب ساختمان فعلی اداره پست، احداث یک ساختمان جدید که در شأن مردم سیرجان باشد، ضروری است. او هشدار داد که ساختمان کنونی با کوچک‌ترین لرزش ممکن است به خسارات جانی و مالی منجر شود و افزایش مقاومت و ایمنی این ساختمانب اید هر چه سریع‌تر و تا زمان احداث ساختمان جدید، تقویت شود.

وی اعلام کرد: جانمایی زمین مناسب برای اداره پست جدید سیرجان را در جلسه شورای زمین و مسکن شهرستان مطرح خواهیم کرد و از هیچ کمکی برای افزایش رضایت‌مندی مردم دریغ نخواهیم کرد.

مدیرکل پست استان کرمان نیز در این دیدار از استخدام پنج نیروی جدید در اداره پست نذیر کرمان داد و گفت: با افتتاح دفتر نمایندگی اداره پست در منطقه گل‌گهر، علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها، کیفیت خدمات نیز افزایش یافته است. وی همچنین از برنامه‌های آتی برای برون‌سپاری فعالیت‌های پستی به منظور بهبود خدمات خبر داد.

The post ضرورت احداث ساختمان جدید اداره پست در سیرجان appeared first on پایگاه اطلاع رسانی نذیر کرمان.


ضرورت احداث ساختمان جدید اداره پست در سیرجان

منبع: اخبار سیرجان
? ضرورت احداث ساختمان جدید اداره پست در سیرجان