ضرب‌الاجل قضایی برای تعیین‌تکلیف اراضی زیر سد جیرفت

رئیس کل دادگستری استان کرمان از تعیین ضرب الاجل قضایی برای تعیین تکلیف اراضی زیر سد جیرفت خبر داد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان با اشاره به بررسی‌ها و پیگیری‌های دادستانی کرمان به منظور تعیین تکلیف اراضی […]

رئیس کل دادگستری استان کرمان از تعیین ضرب الاجل قضایی برای تعیین تکلیف اراضی زیر سد جیرفت خبر داد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان با اشاره به بررسی‌ها و پیگیری‌های دادستانی کرمان به منظور تعیین تکلیف اراضی زیر سد جیرفت و اراضی مورد نیاز فرودگاه این شهرستان، اظهار داشت: سازمان‌های ثبت اسناد و املاک و آب منطقه‌ای استان کرمان به مدت دو هفته پس از دریافت نقشه‌های موجود این اراضی باید نسبت به تعیین مساحت اراضی و اعلام نظر تخصص اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان از تعیین ضرب الاجل قضایی برای تعیین تکلیف اراضی زیر سد جیرفت خبر داد و تاکید کرد: اعلام نظر تخصصی ادارات مذکور مبنای پیگیری‌های بعدی برای حل مشکلات این اراضی خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان: احکام صادر شده در مورد سارقین باید بازدارنده باشد
بازدید رئیس کل دادگستری استان کرمان از مناطق سیل زده راور + تصاویر
رئیس کل دادگستری استان کرمان مشکلات شهرستان راور را بررسی کرد + تصویر

به گزارش تسنیم، بیستم اردیبهشت امسال نیز یدالله موحد رئیس کل سابق دادگستری استان کرمان در شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان با اشاره به لزوم همکاری و پشتیبانی قاطع مدیران از اجرای طرح کاداستر اراضی ملی در استان، گفت: اراضی اختلافی این حوزه باید با همکاری مدیران مربوطه، صدور سریع احکام قضایی و پیگیری سازمان ثبت اسناد و املاک در اسرع وقت تعیین تکلیف شده و اسناد کاداستری آنها صادر شود.

وی بر لزوم تعیین تکلیف سریع اراضی تصرفی در زیر سد جیرفت با همت مدیران تاکید کرد و ادامه داد: اقدامات مورد نظر برای تعیین تکلیف این اراضی مشخص است و باید با همگرایی سازمان‌های قضایی، انتظامی و نظارتی در این راستا اقدام شود.

رئیس کل سابق دادگستری استان کرمان بیان کرد: سازمان‌های نظارتی باید به موضوع تعیین تکلیف اراضی زیر سد جیرفت ورود جدی داشته باشند و هرگونه تخلف اشخاص حقیقی و حقوقی به دادستانی کرمان اعلام شود تا مورد برخورد قرار گیرد.

وی تاکید کرد: همه دستگاه‌ها موظف به همکاری برای تعیین تکلیف اراضی زیر سد جیرفت هستند زیرا باید از حقوق بیت المال دفاع کرده و اجازه نداد که حاشیه شهر جیرفت توسعه یابد و البته باید توجه داشت که سرعت عمل در اجرای این اقدام کار مهمی است.

انتهای پیام/۵۱۱/




ضرب‌الاجل قضایی برای تعیین‌تکلیف اراضی زیر سد جیرفت

منبع: تسنــیم
? ضرب‌الاجل قضایی برای تعیین‌تکلیف اراضی زیر سد جیرفت