ضبط ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بم | اخبار استان کرمان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان از ضبط ۲۰ هزار و ۸۶۰ لیتر سوخت قاچاق در شهرستان بم و جریمه افزون بر ۱۴ میلیون ریالی عامل این پدیده خبر داد. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ارسلان میری گفت: پرونده خرید و حمل ۲۰ هزار و ۸۶۰ لیتر نفت‌گاز خارج از ضوابط تعیینی دولت به […]



مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان از ضبط ۲۰ هزار و ۸۶۰ لیتر سوخت قاچاق در شهرستان بم و جریمه افزون بر ۱۴ میلیون ریالی عامل این پدیده خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ارسلان میری گفت: پرونده خرید و حمل ۲۰ هزار و ۸۶۰ لیتر نفت‌گاز خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش ۴ میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال در شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بم رسیدگی شد.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط ظروف حمل سوخت و فرآورده‌های کشف شده، متخلف را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۶۰۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
 
وی بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان بم این محموله قاچاق را از یک دستگاه کامیون در جاده بم – ریگان کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

منبع: نذیر کرمان

انتهای خبر/ کارگرزاده 


ضبط ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بم

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? ضبط ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بم