ضبط ۱۰۰ کیلوگرم ماهی فاسد در شهربابک | اخبار استان کرمان

معاون شبکه دام‌پزشکی شهربابک گفت: حدود ۱۰۰ کیلوگرم ماهی فاسد در شهربابک کشف و ضبط شد. به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهربابک مجید خدایاری در پی کشف و ضبط ماهی فاسد توسط اکیپ‌های بهداشتی دام‌پزشکی گفت: همشهریان از خرید ماهی و میگو از خودروهای […]




معاون شبکه دام‌پزشکی شهربابک گفت: حدود ۱۰۰ کیلوگرم ماهی فاسد در شهربابک کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهربابک مجید خدایاری در پی کشف و ضبط ماهی فاسد توسط اکیپ‌های بهداشتی دام‌پزشکی گفت: همشهریان از خرید ماهی و میگو از خودروهای دوره‌گرد اجتناب کنند، چون ماهی و میگوی ناسالم به دلیل فسادپذیری بالا می‌تواند تهدیدکننده جدی سلامت جامعه باشد.
 
معاون شبکه دام‌پزشکی شهربابک افزود: از آن‌جا که محصولات فسادپذیری مانند گوشت قرمز، مرغ، ماهی و میگو باید تحت شرایط بهداشتی و دمایی خاصی حمل، نگه‌داری و عرضه شوند.
 
وی بیان کرد: خودروهای دوره‌گرد متاسفانه ماهی‌هایی بدون مجوز بهداشتی و مورد تایید دامپزشکی، حمل و نگهداری غیراصولی، گاهی تقلب در نوع ماهی (فروش ماهیان حرام و با کیفیت پایین به جای ماهی شیر جنوب) و ارزان‌تر از قیمت واقعی به همشهریان عرضه کرده که به هیچ عنوان مورد تایید دامپزشکی نیستند. 
 
 خدایاری در پایان یادآور شد: همشهریان می‌توانند برای خرید ماهی و میگوی مورد نیاز خود به مراکز فروش مجاز و تحت نظارت شبکه دامپزشکی مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۴۱۱۲۰۳۴ تماس حاصل کنند.
 
انتهای پیام/ شهربابک 


ضبط ۱۰۰ کیلوگرم ماهی فاسد در شهربابک

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? ضبط ۱۰۰ کیلوگرم ماهی فاسد در شهربابک