صیانت از مجوزهای فرهنگی خط قرمز ارشاد است

فردای‌کرمان – گروه فرهنگ‌وهنر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان،مدیریت حادثۀ کنسرت گرشا رضایی در سیرجان از سوی همکاران و عوامل اجرایی را قابل تقدیر دانست و گفت:«این اتفاق نشان داد که همکاران ما حفاظت از جان مردم و صیانت از مجوزهای وزارتخانه متبوع را خط قرمز خود می‌دانند». محسن روحی،در جریان سفر به […]

فردای‌کرمان – گروه فرهنگ‌وهنر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان،مدیریت حادثۀ کنسرت گرشا رضایی در سیرجان از سوی همکاران و عوامل اجرایی را قابل تقدیر دانست و گفت:«این اتفاق نشان داد که همکاران ما حفاظت از جان مردم و صیانت از مجوزهای وزارتخانه متبوع را خط قرمز خود می‌دانند».

محسن روحی،در جریان سفر به سیرجان ضمن عیادت و دلجویی از مجید پورمحسنی،از همکاران اداره سیرجان و یکی از مجروحان حادثه کنسرت گرشا رضایی،ضمن قدردانی از فداکاری و حس مسئولیت‌پذیری پورمحسنی ابراز امیدواری کرد که مراجع ذی‌صلاح و دستگاه محترم قضایی با برخورد شایسته و مناسب با عوامل این اقدام،از تکرار این‌گونه حوادث جلوگیری کنند.

نهم تیرماه و در حاشیۀ برگزاری کنسرت گرشا رضایی در سیرجان،۲ نفر از اراذل و اوباش به صورت ناشناس با شکستن شیشه‌های سینما قدس سیرجان (محل برگزاری کنسرت) با هدف ایجاد رعب و وحشت با دو نفر از عوامل برگزاری درگیر و جراحات را به آنان وارد کرده و بلافاصله از محل متواری شدند.

منبع:روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان




صیانت از مجوزهای فرهنگی خط قرمز ارشاد است

منبع:خبر کرمان
?

صیانت از مجوزهای فرهنگی خط قرمز ارشاد است

:اخبار استان کرمان – فرهنگ