صنعت برق پیشران توسعه استان کرمان است

فت فتو/کرمان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای کرمان با بیان این مطلب که ۳۴۵ مگاوات به ظرفیت تولید برق استان اضافه شده است، اظهار کرد: در گذشته ۳۱۰۰ مگاوات تولید انبوه داشتیم اما اکنون به ۳۳۰۰ مگاوات رسیده ضمن آنکه ظرفیت نصب‌شده استان در بخش تولید برق، ۴ هزار و ۱۹۵ مگاوات است. حمیدرضا حبیبی […]

فت فتو/کرمان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای کرمان با بیان این مطلب که ۳۴۵ مگاوات به ظرفیت تولید برق استان اضافه شده است، اظهار کرد: در گذشته ۳۱۰۰ مگاوات تولید انبوه داشتیم اما اکنون به ۳۳۰۰ مگاوات رسیده ضمن آنکه ظرفیت نصب‌شده استان در بخش تولید برق، ۴ هزار و ۱۹۵ مگاوات است.

حمیدرضا حبیبی امروز هفتم شهریورماه در مراسم آغاز عملیات اجرائی پست ۱۳۲.۲۰ کیلوولت کرمان ۴ و همزمان ۵ پروژه فوق توزیع برق در استان با اعتبار ۸۹۷۵ میلیارد ریال با حضور معاون رئیس جمهور، با بیان این مطلب که صنعت برق پیشران توسعه استان است، گفت: از ابتدای دولت سیزدهم ۵۲۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه برق صورت گرفته است.

او، با بیان این مطلب که ۳۴۵ مگاوات به ظرفیت تولید برق استان اضافه شده است، اظهار کرد: در گذشته ۳۱۰۰ مگاوات تولید انبوه داشتیم اما اکنون به ۳۳۰۰ مگاوات رسیده ضمن آنکه ظرفیت نصب‌شده استان در بخش تولید برق، ۴ هزار و ۱۹۵ مگاوات است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای کرمان ادامه داد: ۵ مگاوات تولید برق در بخش انرژی تجدید پذیر داریم ضمن آنکه ۵۰ مگاوات نیروگاه انرژی تجدیدپذیر در حال احداث است و برای تامین بار صنایع استان نیز برنامه‌ریزی و اقدام جهت احداث ۲۰۰۰ مگاوات نیروگاه سیکل‌ ترکیبی و حرارتی و ۶۵۰ مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر، بر اساس تفاهم‌نامۀ بین وزارت صمت و وزارت نیرو، در استان انجام می شود.

او عنوان کرد: در هفته دولت پنج طرح با اعتبار ۳۵۴ میلیارد تومان در استان کرمان به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی ۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۹۷ میلیارد تومان در این هفته آغاز خواهد شد.

حبیبی اظهار کرد: تا چند سال پیش عمده مصرف برق استان در بخش کشاورزی بود اما با صنعتی شدن استان کرمان تغییراتی در الگوی مصرف ایجاد شده به طوری که اکنون ۴۵ درصد مصرف برق در بخش صنعتی، ۲۳ درصد در بخش کشاورزی و ۲۲ درصد در بخش خانگی و مابقی در سایر بخش ها است.

انتهای پیام




صنعت برق پیشران توسعه استان کرمان است

منبع: ایـسنا
? صنعت برق پیشران توسعه استان کرمان است