صنایع کوچک و متوسط؛ از اصلی‌ترین اجزای جهش تولید | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، همه مدیران و مسئولان اجرایی استان وظیفه دارند تمام سعی و تلاش خود را صرف رشد، شکوفایی و رونق صنایع کوچک و متوسط استان بکنند که قطعاً از جمله اصلی‌ترین و مهم‌ترین اجزای افزایش تولید خواهند بود. امیر حسن‌زاده […]



نذیر کرمان/کرمان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، همه مدیران و مسئولان اجرایی استان وظیفه دارند تمام سعی و تلاش خود را صرف رشد، شکوفایی و رونق صنایع کوچک و متوسط استان بکنند که قطعاً از جمله اصلی‌ترین و مهم‌ترین اجزای افزایش تولید خواهند بود.

امیر حسن‌زاده امروز ۲۱ مرداد ماه به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک اظهار کرد: در حال حاضر حجم قابل توجهی از اشتغال، سرمایه‌گذاری‌ها و تولیدات صنعتی در صنایع کوچک و متوسط انجام می‌شود و به همین دلیل حمایت از این صنایع حمایت از اشتغال، تولید و کارآفرینی است که می‌توانند بستری برای پیشرفت همه جانبه شهرستان‌های استان بسازند و نقش مهمی را در افزایش تولید ناخالص داخلی کشور ایفا کنند.

وی افزود: توسعه صنایع کوچک تنها با همت تمامی تاثیرگذاران و دست اندرکاران این حوزه تحقق پیدا خواهد کرد و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، یکی از لازم‌ترین کارها این است که از بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط حمایت شود.

معاون استاندار کرمان بیان کرد: در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، همه مدیران و مسئولان اجرایی استان وظیفه دارند تمام سعی و تلاش خود را صرف رشد، شکوفایی و رونق صنایع کوچک و متوسط استان بکنند که قطعاً از جمله اصلی‌ترین و مهم‌ترین اجزای افزایش تولید خواهند بود.

انتهای پیام


صنایع کوچک و متوسط؛ از اصلی‌ترین اجزای جهش تولید

منبع: ایـسنا
? صنایع کوچک و متوسط؛ از اصلی‌ترین اجزای جهش تولید