صلابت وطن با حضور مردم در انتخابات معنا دارد

استاد حوزه گفت: حضور مردم در انتخابات نه تنها یک وظیفه شرعی است بلکه صلابت وطن و اقتدار میهن‌مان به حضور مردم بستگی بالایی دارد. مریم طباطبایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات بیان کرد: انتخابات از مهم‌ترین مباحث کشور ما است، اقتدار و قدرت […]



استاد حوزه گفت: حضور مردم در انتخابات نه تنها یک وظیفه شرعی است بلکه صلابت وطن و اقتدار میهن‌مان به حضور مردم بستگی بالایی دارد.

مریم طباطبایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات بیان کرد: انتخابات از مهم‌ترین مباحث کشور ما است، اقتدار و قدرت کشور ما به حضور مردم در انتخابات برمی‌گردد به واقع آن‌چه که باعث تایید نظام جمهوری اسلامی ایران است همان حضور مردم در کنار صندوق‌های رای است.

وی ادامه داد: حضور مردم در انتخابات به معنای این است که مردم پای ارزش‌ها، انقلاب و نظام خود ایستاده‌اند از این جهت حضور  مهم است که تک‌تک مردم باید احساس وظیفه کنند و نه تنها این موضوع یک وظیفه شرعی است بلکه صلابت وطن و اقتدار میهن‌مان به حضور ما مردم بستگی بالایی دارد.

استاد حوزه بیان کرد: انتخاب فرد شایسته نیز خیلی اثر دارد زمانی‌که شخصی چون شهید رئیسی انتخاب می‌شود در شرایطی که کشور میلیاردها بدهی دارد و تعداد بسیار زیادی کارخانه تعطیل شده بود اما این شهید با تلاش، پشتکار، شجاعت، مدیریت، تدبر، توکل و اخلاص‌ به همراه گروهی که با او بود برای کشور تلاش ‌کردند.

طباطبایی عنوان کرد: شهید رئیسی دلسوزانه برای مردم و نه برای قدرت و مقام و یا کسب موقعیت‌ها کار کردند، چه زیبا که او خود را رئیس جمهور ندانست بلکه او خادم مردم بود، از این‌رو شاهد تحولات عظیم در کشور بودیم، بسیاری از کارخانه‌هایی که تعطیل و یا نیمه‌تعطیل بودند دوباره راه‌اندازی شدند و در بحث اشتغال حرکت‌های عظیمی راه افتاد.

وی به اقدامات اثرگذار رئیس جمهور شهید در حوزه زنان اشاره کرد و گفت: در حوزه امور بانوان موارد زیادی از جمله اجرای چندین طرح عالی در حوزه زنان از جمله طرح‌هایی در خصوص اشتغال زنان سرپرست خانواده، تهیه بازار فروش، حمایت در زمینه‌ها یمختلف، حمایت و اجرای طرح یک درصد برای زنان در زمان رئیس جمهور شهید انجام شد.
 
استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: شهید رئیسی تنها رئیس جمهور بعد از انقلاب بود که به طرح جوانی جمعیت اهمیت بسیار داد تا آن‌جا که مدیریت این طرح در سطح کلات و کشوری با حضور او و در استان‌ها باید با حشور استاندار انجام می‌شد.
 
طباطبایی اظهار کرد: جوانی جمعیت ابر بحران کشور بود که با برنامه‌های عالی پیش گرفته شد، حمایت از برنامه‌ها و قوانین جمعیت جمعیت و تشکیل این ستاد کارهای حیاتی کشور بود که شهید رئیسی تمام قد در این عرصه حضور پیدا کردند.
 
وی عنوان کرد: توجه به بانوان تاثیرگذار و برگزاری همایش بانوان تاثیرگذار در کشور و تجلیل توسط شخص رئیس جمهور به منظور دیده شدن زنان نشان از این داشت که شهید رئیسی زن و شخصیت آنان را بها داد برعکس کسانی که به‌دنبال استفاده ابزاری از شخصیت زن هستند اما شهید رئیسی به شخصیت والای زن توجه کرد و ارزش نهاد.

طباطبایی بیان کرد: شهید رئیسی برای مردم ایران الگو و نمونه بود که رئیس جمهوری شجاع با علم و دلسوز به میدان آمد بنابراین انتخاب و در نظر گرفتن ویژگی‌های یک انتخاب برای مردم و آینده این کشور بسیار مهم است باید دانست که اقتدار، امنیت و عزت کشور ما به تک تک آرای ما بستگی دارد.
 
انتهای خبر/ پسند
 


صلابت وطن با حضور مردم در انتخابات معنا دارد

منبع:آرمـان
? صلابت وطن با حضور مردم در انتخابات معنا دارد