صدور ۷۰ رأی در شهرداری رفسنجان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری رفسنجان گفت: در سه‌ ماهه نخست امسال در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری رفسنجان ۷۰ رأی صادر شده است. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ حسین مهدی‌زاده در بیان عملکرد سه ماه نخست امسال معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری رفسنجان اظهار کرد: در امور پیمان […]



معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری رفسنجان گفت: در سه‌ ماهه نخست امسال در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری رفسنجان ۷۰ رأی صادر شده است.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ حسین مهدی‌زاده در بیان عملکرد سه ماه نخست امسال معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری رفسنجان اظهار کرد: در امور پیمان و قراردادها ۳۸ آگهی مناقصه عمومی ثبت سامانه ستاد شده و ۵۶ قرارداد در حوزه‌های مختلف شهرداری منعقد شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی ۱۵ جلسه کمیسیون معاملات شهرداری و ۳۸ جلسه هیأت عالی معاملات برگزار شده است.

مهدی‌زاده عنوان کرد: در راستای رضایت‌مندی بیش‌تر پرسنل خدّوم شهرداری، بیش‌ از هفت بسته رفاهی در مناسبت‌های ملی و مذهبی و اعیاد پرداخت شده و چند مرحله سبد غذایی به مناسبت‌ها و اعیاد بین کارکنان شهرداری توزیع شده است.

وی تدوین برنامه راهبردی عملیاتی پنج ساله شهرداری رفسنجان و تقدیم آن جهت تصویب به شورای اسلامی شهر و برگزاری دوره آموزشی فضای سبز با همکاری سازمان سیما و منظر را از دیگر اقدامات این معاونت برشمرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری رفسنجان تصریح کرد: در مجموع در سه ماهه نخست امسال حدود ۲۰ کارگاه آموزشی از جمله کارگاه آموزشی اصول و تنظیم قردادهای قانون کار و قوانین تامین اجتماعی، قانون محاسبات عمومی و دیوان محاسبات کشور برای پرسنل شهرداری، لایحه بودجه و مهندسی فرایندها، کارگاه آموزشی اتوکد مقدماتی و پیشرفته برای پرسنل شهرداری رفسنجان برگزار شده است.

مهدی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: فاز یک تدوین اطلس سرمایه‌گذاری شهرستان رفسنجان انجام شده و پیگیری خرید دستگاه‌های جدید برای شهربازی در مکان جدید از دیگر اقدامات صورت گرفته در این معاونت بوده است.

وی عنوان کرد: در طی این مدت سه جلسه کمیسیون ماده ۱۰۰ برگزار و ۸۵ پرونده در آن بررسی که منجر به صدور ۷۰ رأی شده است.

وی بیان کرد: احکام حقوقی کلیه کارکنان اعم از کارگری و کارمندی با توجه‌ به افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ پیگیری و اعمال شده است.

منبع: خانه خشتی

انتهای خبر/م


صدور ۷۰ رأی در شهرداری رفسنجان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? صدور ۷۰ رأی در شهرداری رفسنجان