صدور ۴ مجوز ایجاد در حوزه گردشگری کرمان | اخبار استان کرمان

معاون سرمایه‌گذاری میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کرمان از صدور چهار مجوز ایجاد تاسیسات گردشگری از ابتدای سال‌جاری در استان خبر داد. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان؛ محمد حسین تجلی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۳ در راستای […]



معاون سرمایه‌گذاری میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کرمان از صدور چهار مجوز ایجاد تاسیسات گردشگری از ابتدای سال‌جاری در استان خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان؛ محمد حسین تجلی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۳ در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان کرمان چهار مورد مجوز ایجاد در استان صادر شده است.

معاون سرمایه‌گذاری کرمان افزود: این مجوزها با عنوان اقامتگاه‌های بوم‌گردی در فهرج، بم، رابر و چترود ساخته خواهد شد.

وی بیان کرد: حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای ساخت این مراکز اقامتی بالغ بر ۱۷۴ میلیارد ريال برآورد شده است که با مشارکت بخش خصوصی تامین شده و با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای ۳۰ نفر ایجاد اشتغال می‌شود.

تجلی خاطرنشان کرد: استان کرمان دارای ۳۴۷ واحد اقامتگاه بوم‌گردی بوده که ظرفیت پذیرش و اسکان بیش از ۶ هزار نفر را در استان مهیا کرده است.

انتهای خبر/م

 


صدور ۴ مجوز ایجاد در حوزه گردشگری کرمان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? صدور ۴ مجوز ایجاد در حوزه گردشگری کرمان