صدور هشدار سطح زرد برای استان کرمان | اخبار استان کرمان

اداره‌کل هواشناسی استان کرمان با صدور هشدار سطح زرد، وضعیت آب و هوای استان را تشریح کرد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از اداره‌کل هواشناسی استان کرمان؛ این اداره‌کل ضمن صدور هشدار سطح زرد اعلام کرد؛ تا پایان هفته جاری در نیمه جنوبی، ارتفاعات مرکزی و غرب استان شاهد افزایش […]



اداره‌کل هواشناسی استان کرمان با صدور هشدار سطح زرد، وضعیت آب و هوای استان را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از اداره‌کل هواشناسی استان کرمان؛ این اداره‌کل ضمن صدور هشدار سطح زرد اعلام کرد؛ تا پایان هفته جاری در نیمه جنوبی، ارتفاعات مرکزی و غرب استان شاهد افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای خواهیم بود.

با توجه به نوع بارش‌ها جاری شدن روان‌آب و سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی از این مناطق محتمل هستند. همچنین در سایر مناطق وزش باد و خیزش گرد و خاک پدیده غالب جوی خواهد بود.

بنابراین کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت غبار به‌ویژه در شمال، شرق و برخی از مناطق جنوب استان دور از انتظار نیست.

به لحاظ دمایی نیز اواسط هفته جاری از شدت گرما کاسته خواهد شد.

 بر اساس اعلام  این اداره‌کل دماهای ثبت شده ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان کرمان، لاله‌زار با دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و شهداد با دمای ۴۹ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین بوده، همچنین کمینه دمای شهر کرمان ۲۵ درجه سانتی‌گراد و بیشینه دمای شهر کرمان ۳۹ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

گفتنی است صبح امروز شهداد با دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین منطقه کشور بوده است.

انتهای خبر/م
 


صدور هشدار سطح زرد برای استان کرمان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? صدور هشدار سطح زرد برای استان کرمان