صدور اسناد مالکیت ۶۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی کرمان

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: ۶۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی توسط کارکنان واحدهای ثبتی استان کرمان در روز جمعه صادر شد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان؛ سید مهدی هاشمی گفت: در اجرای برنامه عملیاتی اداره‌کل و به‌منظور نیل به اهداف […]



مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: ۶۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی توسط کارکنان واحدهای ثبتی استان کرمان در روز جمعه صادر شد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان؛ سید مهدی هاشمی گفت: در اجرای برنامه عملیاتی اداره‌کل و به‌منظور نیل به اهداف تعیین شده در سه ماهه نخست سال جاری، کارکنان ادارات ثبت اسناد و املاک استان کرمان در جهت تسریع در روند صدور اسناد مالکیت حدنگار کشاورزی و خدمت‌رسانی بهتر به مردم با حضور در اداره در روز تعطیل، گام‌های موثری در این زمینه برداشتند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان ادامه داد: صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی به‌واسطه نقش ویژه در رشد تولید محصولات کشاورزی، اولویت این اداره‌کل در سال جهش تولید با مشارکت مردم قرار دارد.

وی افزود: باتوجه‌به حجم بالای کار و کمبود نیروی انسانی، کار جهادی سرلوحه قرار گرفته است و همکارانم در ساعات غیر اداری و ایام تعطیل با حضور در اداره، نسبت به حدنگاری اراضی کشاورزی و باغ‌ها اقدام می‌کنند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: روز گذشته با تلاش جهادی و حضور مسئولانه در روز تعطیل جمعه، قریب به ۶۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان سنددار شد.

انتهای خبر/م

 


صدور اسناد مالکیت ۶۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی کرمان

منبع:آرمـان
? صدور اسناد مالکیت ۶۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی کرمان