صالحی برنامه‌های آینده‌پژوهی برای حوزه فرهنگ و هنر دارد

قادر آشنا، معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی درخصوص سیدعباس صالحی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت چهاردهم به خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا گفت: گزینش سیدعباس صالحی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد برای ما که در دوره مدیریت ایشان کار کرده‌ایم  بسیار ارزشمند است. دلیلش هم این […]



قادر آشنا، معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی درخصوص سیدعباس صالحی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت چهاردهم به خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا گفت: گزینش سیدعباس صالحی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد برای ما که در دوره مدیریت ایشان کار کرده‌ایم  بسیار ارزشمند است. دلیلش هم این است که صالحی حوزه فرهنگ را به خوبی می‌شناسد، مولف، مترجم و محققی است که شناخت دقیقی از ماموریت‌ها، وظایف و رسالت این حوزه دارد.

وی ادامه داد: حوزه فرهنگ و هنر حوزه‌ای است که نیاز به زمان دارد. اینگونه نیست که امروز فعالیت‌هایتان را آغاز کنید و فردا جواب بگیرید. من برنامه‌های دکتر صالحی را دیده‌ام؛ انصافا برنامه‌هایی که به مجلس ارائه داده‌اند منسجم، عمیق و چهارچوب‌دار است.

معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی بیان کرد: بدون اغراق باید بگویم صالحی برنامه‌های آینده‌پژوهی دارد که گذشته را درنظر گرفته و حال را هم رصد کرده است. در کل افقِ نگاه او به آینده است و امیدواریم که با انتخاب ایشان شاهد جهش در فعالیت‌های فرهنگی و هنری باشیم.

انتهای پیام/


صالحی برنامه‌های آینده‌پژوهی برای حوزه فرهنگ و هنر دارد

منبع: بــرنا
? صالحی برنامه‌های آینده‌پژوهی برای حوزه فرهنگ و هنر دارد