شکار غیرمجاز یک راس آهو در شهرستان بردسیر کشف شد

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بردسیر از کشف شکار غیرمجاز یک راس آهو در شهرستان بردسیر خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان؛ محمد سعید گفت: به دنبال کسب اطلاعاتی مبنی بر انجام شکار غیرمجاز یک راس آهو توسط دو […]

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بردسیر از کشف شکار غیرمجاز یک راس آهو در شهرستان بردسیر خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان؛ محمد سعید گفت: به دنبال کسب اطلاعاتی مبنی بر انجام شکار غیرمجاز یک راس آهو توسط دو نفر شکارچی در شهرستان بردسیر، نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان با اخذ دستور قضایی و همراهی ماموران نیروی انتظامی با رعایت تمامی موازین شرعی، عرفی و قانونی وارد منزل متهم شده و به تفتیش خانه پرداختند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بردسیر ادامه داد: در جریان این بازرسی بقایای  لاشه یک راس آهوی وحشی شکار شده کشف و ضبط و مراتب پس از تشکیل پرونده به جرم شکار غیرمجاز به مرجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: اقدامات لازم جهت شناسایی و دستگیری این دو نفر متخلف در دست بررسی و اقدام است.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بردسیر خاطرنشان کرد: بر اساس ماده ۱۰ قانون شکار و صید، شکار هر گونه جانور وحشی بدون پروانه ممنوع بوده و نتیجه آن حبس و جزای نقدی است.

انتهای خبر/م




شکار غیرمجاز یک راس آهو در شهرستان بردسیر کشف شد

منبع:آرمـان
? شکار غیرمجاز یک راس آهو در شهرستان بردسیر کشف شد