شورای وحدت دنبال سهم خواهی از دولت نیست

به گزارش نذیر کرمان از قزوین؛ هادی عباسی یکشنبه شب در نشست صمیمی با خبرنگاران رسانه های گروهی استان که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، ترور و به شهادت رساندن اسماعیل هنیه در تهران را محکوم کرد و آن را تعدی به تمامیت ارضی ایران توصیف کرد. قائم مقام شورای وحدت استان قزوین اظهارداشت: […]



به گزارش نذیر کرمان از قزوین؛ هادی عباسی یکشنبه شب در نشست صمیمی با خبرنگاران رسانه های گروهی استان که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، ترور و به شهادت رساندن اسماعیل هنیه در تهران را محکوم کرد و آن را تعدی به تمامیت ارضی ایران توصیف کرد.

قائم مقام شورای وحدت استان قزوین اظهارداشت: همه باید به تقویت وحدت در جامعه کمک کنند و اجازه ندهیم این موضوع مهم از سوی برخی افراد و جناح ها به نفع خود مصادره شود.

عباسی تصریح کرد: اگر وحدت نداشته باشیم و دچار تفرقه شویم بطور حتم دشمنان سوء استفاده می کنند و همه آسیب خواهیم دید لذا تمرکز ما در این شرایط حساس بر روی وحدت تشکل های تاثیرگذار و نیروهای انقلابی و دلسوزان نظام است.

وی اضافه کرد: رویکرد ما حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری در همه عرصه هاست و در این برهه نیز باید کمک کنیم تا همدلی میان نیروهای انقلاب بیشتر شود.

عباسی یادآورشد: شورای وحدت به همه گروهها اختصاص دارد و تلاش می کنیم برای وحدت کلمه در همه زمینه ها پیشگام باشیم و آن را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

مشارکت حداکثری در امور به نفع نظام است

قائم مقام شورای وحدت استان قزوین بیان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای وحدت، حجت الاسلام پور محمدی نامزد این شورا بود و دفاتر استانها نیز از این رویکرد تبعیت و از نامزد معرفی شده حمایت کردند و دیدیم که ایشان نیز دنبال تحول بودند و آرایش سیاسی و افکار عمومی هم تمایل خود به تحول را نشان داده بودند و نسبت به وضعیت موجود اعتراض داشتند و نتیجه انتخابات نیز بیانگر گرایش مردم به تحول بود.

این فعال سیاسی یادآورشد: شورای وحدت علاوه بر تاکید بر حفظ وحدت همه جریان های انقلابی و حرکت در مسیر رهنمودهای ولی فقیه اعتقاد دارد که همه باید به دولت کمک کنند تا وعده های داده شده عملیاتی شود.

عباسی اظهارداشت: تاکید شورای وحدت نیز حمایت از رئیس جمهور منتخب مردم و دولت چهاردهم است و اگر در گوشه و کنار صدایی از افراد دلواپس شنیده می شود شک نکنید که این افراد دلواپس مردم و‌ نظام نیستند بلکه نگران منافع خود هستند.

وی بیان کرد: پیروز انتخابات همسو با تفکر مردم بود و امروز برای رسیدن به نقطه اوج باید کنار دولت باشیم و در این میان رسانه ها تاثیر بسیاری در روشنگری و کمک به تحقق اهداف نظام دارند.

عباسی در ادامه گفت: شورای وحدت هرگز به دنبال سهم خواهی از دولت نیست و از همه جریان های سیاسی انتظار دارد به دولت کمک کنند تا به وعده هایش عمل کند و شاهد تحقق آرمانهای نظام و انقلاب باشیم.

خبرنگاران پیشگامان روشنگری و اطلاع رسانی هستند

قائم مقام شورای وحدت استان قزوین در ادامه با تبریک روز خبرنگار تصریح کرد: خبرنگاران در اطلاع رسانی و روشنگری و پیگیری امور مردم نقش اساسی دارند و همه قدردان شما فعالان رسانه هستیم.

وی گفت: خبرنگاران پیشگامان آگاهی بخشی در جامعه محسوب می شوند که به صورت جهادی شب و روز نشناخته و ساعت اداری و  تعطیلی برایشان معنا ندارد و همه باید این جایگاه را درک کرده و از اصحاب رسانه حمایت کنیم.

عباسی در پایان از انعکاس خبرهای مربوط به شورای وحدت در استان قزوین نیز تشکر کرد.

انتهای پیام


شورای وحدت دنبال سهم خواهی از دولت نیست

منبع: بــرنا
? شورای وحدت دنبال سهم خواهی از دولت نیست