شهید شهسواری اسوه اسارت در زندان‌های بعث

مدیرکل صدا و سیمای کرمان گفت: وقتی از اسارت ال‌الله صحبت می‌کنیم نمی‌شود، از شهید شهسواری نام نبرد. به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ افتتاحیه بیست و یکمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی برای اولین بار امشب با حضور پیرغلامانی از سراسر جهان در گلزار شهدای کرمان برگزار شد. محمدمهدی فداکار در این آئین […]



مدیرکل صدا و سیمای کرمان گفت: وقتی از اسارت ال‌الله صحبت می‌کنیم نمی‌شود، از شهید شهسواری نام نبرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ افتتاحیه بیست و یکمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی برای اولین بار امشب با حضور پیرغلامانی از سراسر جهان در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

محمدمهدی فداکار در این آئین اظهار کرد: مهمانان اجلاسیه توفیق بزرگی دارند که نوکری و خدمت اباعبدالله را انجام می‌دهند و ما هم امروز توفیق نوکری نوکران امام حسین (ع) را داریم. 

 
وی ادامه داد: شهید سلیمانی بانی مراسم عزاداری برای اهل‌بیت (ع) بود، از بیت‌الزهرا که موقوفه خودشان بود گرفته تا حسینیه ثارالله که پیگیر ساخت آن شد و هرجا که مکانی برای عزاداری اهل‌بیت (ع) در شهر کرمان ساخته شده که همه به دست سردار دل‌ها رقم خورده است.
 
استاندار کرمان توضیح داد: کرمان ۴۰ درصد ظرفیت معدنی دارد و علاوه‌بر آن از ظرفیت انسانی بسیار خوبی نیز برخوردار است.
 
در ادامه احمد علیرمضانی عنوان کرد:  بیش از هزار لاله گلگون استان کرمان امروز میزبان پیرغلامان حسینی هستند، ما در استان کرمان ۵۰۰ سردار شهید و عارف را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌ایم. 
 
وی افزود: امروز افتخار میزبانی اجلاسیه پیرغلامان را داریم، سال‌ها برای میزبانی این اجلاسیه پیگیری کردیم اما خوب تاکنون رقم نخورده بود و امروز این اتفاق شکل گرفت، میزبان شما حاج قاسم است و ما به نیابت از ایشان در خدمت شما هستیم. 
 
مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان گفت: نهم مرداد سالروز بازدید مقام معظم رهبری از صدا و سیما است، این دیدار سیزده ساعت طول کشید، این روز گرامی می‌داریم.
 
علیرمضانی بیان کرد: وقتی از اسارت ال‌الله صحبت می کنیم، نمی شود از شهید شهسواری کرمانی نام نبرد، اسارت سخت است اما خیلی وفا و تعهد می‌خواهد که در برابر سختی دشمن بعثی بایستیم و اجازه توهین دشمن به انقلاب، نظام و رهبر خود را ندهیم. 
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: دو برادر شهید علی ماهانی و محمود ماهانی دو برادر عارف کرمانی بودند که در عملیات والفجر هشت به شهادت رسیدند، گل سرسبد شهدای این گلزار حاج قاسم است و سایر شهدا دست‌پرورده مکتب اهل‌بیت هستند که به مرتبه عرفان رسیدند.
 
انتهای خبر/طهماسبی
 


شهید شهسواری اسوه اسارت در زندان‌های بعث

منبع:آرمـان
? شهید شهسواری اسوه اسارت در زندان‌های بعث