شهید سلیمانی با شهادتش انقلاب و جبهه مقاومت را زنده کرد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حاج قاسم مانند اربابش امام حسین(ع) که اسلام را زنده کرد، حاج قاسم با شهادتش انقلاب و جبهه مقاومت را زنده کرد. به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی صبح امروز در جوار مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: کرمان […]

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حاج قاسم مانند اربابش امام حسین(ع) که اسلام را زنده کرد، حاج قاسم با شهادتش انقلاب و جبهه مقاومت را زنده کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی صبح امروز در جوار مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: کرمان به قطب زیارتگاهی تبدیل شده است که باید به کرمان تبریک گفت.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر این‌که حاج قاسم نه فقط حیاتش خدمت به اسلام بود، بلکه شهادتش مانند حیاتش بی‌نظیر بود، عنوان کرد: حاج قاسم در شهادت دوستانش بسیار بی‌تابی می‌کرد، به ویژه شهادت شهید کاظمی و شهید تهرانی‌مقدم برای حاج قاسم بسیار سنگین بود.

وی بیان کرد: خداوند برای حاج قاسم شهادتی ممتاز و ویژه در نظر گرفته بود، او مثل اربابش امام حسین علیه‌السلام که اسلام را زنده کرد حاج قاسم با شهادتش انقلاب و جبهه مقاومت را زنده کرد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی ابراز کرد: مهم‌ترین هدفمان برای سفر به کرمان زیارت حاج قاسم و بچه‌های حاج قاسم است، بچه‌هایی که نیروهای انقلابی رزمندگان و بسیجیان لشکر ثارالله که در دوران دفاع مقدس و هم در محور مقاومت درخشیدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: مهم‌ترین عنصر قوت و قدرت ما در جبهه مقاومت موشک‌های‌مان نیست؛  حاج قاسم همه این‌ها را داشت اما تکیه‌اش به قدرت ایمانش بود؛ او با عمل و رفتار و مردم‌داری‌اش و با این باور که خداوند و مردم مقابل هم نیستند قلوب را تسخیر کرده بود و بهترین راه تقرب الی الله خدمت به مردم است.

وی با اشاره به مطلب فوق و بیان این‌که شهید سلیمانی با این کارش معنویت، ایستادگی و ایمان را در جامعه انقلابی و جبهه مقاومت نهادینه کرد، خاطرنشان کرد: سید حسن نصرالله به داشتن فرمانده‌ای مثل حاج قاسم افتخار می‌کند، حاج قاسم سرباز ولایت بود و خداوند محبت او را در دل‌ها قرار داد.

انتهای خبر/م
 




شهید سلیمانی با شهادتش انقلاب و جبهه مقاومت را زنده کرد

منبع:آرمـان
? شهید سلیمانی با شهادتش انقلاب و جبهه مقاومت را زنده کرد