شهید سلیمانی؛ یک فرمانده کاملا مقتدر و نظامی بود

استاندار ‌کرمان گفت: شهید سلیمانی یک فرمانده کاملا مقتدر و نظامی بود و چون امیرالمومنین(ع)، اگر اشک یتیمی را می‌دید، سست می‌شد. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ محمدمهدی فداکار صبح امروز در مراسم افتتاحیه برنامه راویان مکتب شهید سلیمانی در دانشگاه هایتک ماهان گفت: اگر بخواهیم یک شخصیت برجسته و الگو […]

استاندار ‌کرمان گفت: شهید سلیمانی یک فرمانده کاملا مقتدر و نظامی بود و چون امیرالمومنین(ع)، اگر اشک یتیمی را می‌دید، سست می‌شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ محمدمهدی فداکار صبح امروز در مراسم افتتاحیه برنامه راویان مکتب شهید سلیمانی در دانشگاه هایتک ماهان گفت: اگر بخواهیم یک شخصیت برجسته و الگو را به جامعه معرفی کنیم، آن شخصیت و الگو شهید سلیمانی است. 

 
استاندار کرمان ضمن اشاره به مطلب فوق ادامه داد: کسی چون شهید سلیمانی این چنین جامعیت ندارد که بتوانیم به جامعه معرفی کنیم.
 
وی اظهار کرد: اگر نمونه، مردم‌داری را بخواهیم معرفی کنیم از شهید سلیمانی، مردم‌دارتر نمی کسی را معرفی کرد؛ او یک فرمانده کاملا مقتدر و نظامی بود و چون امیرالمومنین علیه‌السلام، اگر اشک یتیمی را می‌دید، سست می‌شد.
 
فداکار عنوان کرد: شهید سلیمانی، یک زمان‌شناس بود؛ در جنگ، دفاع مقدس، دفاع از حرم و حتی در دوره‌ای که همه از سوریه برمی‌گشتند، او حضور داشت و حتی در سیل خوزستان در کسری از ثانیه حضور پیدا کرد.
 
استاندار کرمان خاطرنشان کرد: معرفی چنین شخصیت برجسته که از همه زوایا الگو است، یک خوش فکری است تا بتوانیم حاج قاسم را به نسل‌های آینده معرفی کنیم.
 
انتهای خبر/پ.م 




شهید سلیمانی؛ یک فرمانده کاملا مقتدر و نظامی بود

منبع:آرمـان
? شهید سلیمانی؛ یک فرمانده کاملا مقتدر و نظامی بود