شهید سلیمانی، نماد پشتیبانی از ولایت فقیه و وفاداری به آرمان‌های انقلاب است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان در پیامی با گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، تصریح کردند: حماسه ۹ دی ماه نشان داد پیروی از ولایت فقیه، وحدت و همدلی رمز ماندگاری انقلاب شکوهمند اسلامی است و شهید سلیمانی نمونه بارز و خالص […]

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان در پیامی با گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، تصریح کردند: حماسه ۹ دی ماه نشان داد پیروی از ولایت فقیه، وحدت و همدلی رمز ماندگاری انقلاب شکوهمند اسلامی است و شهید سلیمانی نمونه بارز و خالص وفاداری به آرمانهای انقلاب و ولایت فقیه بود.

به گزارش فت فتو؛ متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی و علی زینی وند به شرح زیر است :

” بسم الله الرحمن الرحیم “

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و عزت و عظمت امروز کشور ایران وامدار حماسه آفرینی و حضور هوشمندانه مردم ایران در برهه‌های حساس  است که با بصیرت، آگاهی و دلاوری، ستون عزت و سربلندی این کشور را برافراشتند تا لوای استقلال، آزادی و اقتدار ایران اسلامی را استوار بدارند.

انقلاب اسلامی، انقلاب مردمی است. بدون تردید ابهت و تاثیرگذاری جمهوری اسلامی در این است که سالها توانسته با محوریت ولایت فقیه، جوهره ملت را به هم پیوند دهد و همه را زیر چتر خود قرار دهد و در این میان مکتب شهید سلیمانی چتری به گستردگی همه آزادگان و آزادی‌خواهان دنیاست. شهید سلیمانی نمونه بارز و خالص وفاداری به آرمانهای انقلاب و ولایت فقیه بود. رفتار شهید سلیمانی انعکاس و انشعابی از دیدگاه‌های رهبری است و افتخار ایشان تبعیت واقعی از رهبری بود.

حضور خودجوش و میلیونی ملت ایران در روز ماندگار و تاریخی ۹ دی  ماه، روز نور بصیرت الهی در دلهای امت، بیانگر این مهم بود که پیروی از ولایت فقیه، وحدت و همدلی رمز ماندگاری انقلاب شکوهمند اسلامی است ومردم آگاه ایران همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و هستند و هیچگاه از انقلاب، نظام و ولایت فقیه دلسرد نمی شوند و نشان داد  که ایران اسلامی قوی تر، بالنده تر و مقتدرتر از همیشه تاریخ، استوار و سرفراز با پشتوانه مردمی و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر بلندای عزت و افتخار ایستاده است.

اینجانبان با گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، به روح بلند و مطهر شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافع حرم، امنیت و سلامت و در راس آنها  شهید پرافتخار و نام‌آور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی درود می فرستیم و با آرمان های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید عهد و میثاق نموده و توفیق روزافزون و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسالت داریم.

حسن علیدادی سلیمانی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان

علی زینی وند

 استاندار کرمان

 

انتهای پیام




شهید سلیمانی، نماد پشتیبانی از ولایت فقیه و وفاداری به آرمان‌های انقلاب است

منبع: بــرنا
?
شهید سلیمانی، نماد پشتیبانی از ولایت فقیه و وفاداری به آرمان‌های انقلاب است