شهید رئیسی تراز ریاست جمهوری را بالا برد

نماینده سابق مردم رفسنجان و انار در مجلس با تأکید بر اینکه آیت‌الله شهید رئیسی، تراز ریاست جمهوری را بالا برد، گفت: شهید جمهور جایگاه جمهوری اسلامی ایران را در معادلات بین‌المللی و در عرصه‌های داخلی و خارجی بالا برد. حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با […]



نماینده سابق مردم رفسنجان و انار در مجلس با تأکید بر اینکه آیت‌الله شهید رئیسی، تراز ریاست جمهوری را بالا برد، گفت: شهید جمهور جایگاه جمهوری اسلامی ایران را در معادلات بین‌المللی و در عرصه‌های داخلی و خارجی بالا برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات در پانزدهم تیرماه گفت: صحنه حضور و مشارکت مردم، امتحان بزرگی پیش رو مردم است که نباید به این مشارکت کم‌توجهی و بی‌اعتنایی شود، چراکه مشارکت مردم سرنوشت‌ساز است و باعث می‌شود معادلات جهانی به‌نفع جمهوری اسلامی تغییر پیدا کند.

نماینده سابق مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: مشارکت مردم در انتخابات سبب می‌شود، مردم منطقه در یمن، عراق، لبنان، فلسطین و غزه امیدوار شوند و احساس پیروزی کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: مشارکت و حضور گسترده در انتخابات قدرت‌آفرین و امنیت‌ساز است، مشارکت بالا وحدت، یکپارچگی و انسجام را برای ما ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برخی نمی‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، عنوان کرد: این در حالی است که انتخابات مسئله‌ای استراتژیک، راهبردی و اصولی است و چشم تمام دنیا به این موضوع مهم و اقتدار جمهوری اسلامی ایران دوخته شده است و ما نباید این موضوع مهم را با مسائل کوچک و ریز مقایسه کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی تصریح کرد: مردم این مهم را باید بدانند که ضمن مشارکت حداکثری باید انتخاب اصلح داشته باشند و فردی را انتخاب کنند که به مسائل نظام و کشور توجه دارد.

نماینده سابق مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هم‌اکنون دو قاب و مسیر در برابر ملت شریف و نجیب قرار دارد؛ یک راه و مسیر این است که نامزد مورد نظر می‌خواهد هشت سال دولت یازدهم و دوازدهم را احیا کند و همان مسیر و مشی را ادامه دهد و مسیر دیگر این است که نامزد ریاست جمهور مورد نظر می‌خواهد خط و مشی آیت‌الله شهید رئیسی را ادامه دهد؛ بنابراین مردم توجه کنند که کدام رویکرد را می‌پسندند.

این کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه آیت‌الله شهید رئیسی، تراز ریاست جمهوری را بالا برد، خاطرنشان کرد: شهید جمهور، ما را چند مرحله در دنیا پیش برد و جایگاه جمهوری اسلامی ایران را در معادلات بین‌المللی و در عرصه‌های داخلی و خارجی بالا برد؛ بنابراین ما الگو و مدل داریم و مردم ما به الگو خود نگاه کنند و نزدیک‌ترین و شبیه‌ترین فرد به آیت‌الله شهید رئیسی که دغدغه‌مند و دلسوز مردم است را انتخاب کنند.

انتهای خبر/م


شهید رئیسی تراز ریاست جمهوری را بالا برد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? شهید رئیسی تراز ریاست جمهوری را بالا برد