شهید رئیسی به دیپلماسی ذلیلانه اصلاح‌طلبان پایان داد

کارشناس مسائل اقتصادی گفت: دیپلماسی سیاسی کشور در دنیا به التماس برای برقراری رابطه با چند کشور محدود شد که شهید رئیسی به آن پایان داد. عبدالمجید شیخی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «نذیر کرمان»در ارتباط با سیاست خارجی مدنظر مسعود پزشکیان گفت: نقش دیپلماسی سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور که در منطقه […]



کارشناس مسائل اقتصادی گفت: دیپلماسی سیاسی کشور در دنیا به التماس برای برقراری رابطه با چند کشور محدود شد که شهید رئیسی به آن پایان داد.

عبدالمجید شیخی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «نذیر کرمان»در ارتباط با سیاست خارجی مدنظر مسعود پزشکیان گفت: نقش دیپلماسی سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور که در منطقه و دنیا محدود شده بود، التماس برای برقراری رابطه با چند کشور فاسد در دوران شهید رئیسی پایان یافت و نتیجه آن پیوستن به پیمان‌های بین‌المللی بریکس، شانگهای و اورآسیا شد.

وی افزود: احیای کریدورها یکی دیگر از اقدامات مهم دولت شهید رئیسی است، اگر به نقشه ایران نگاه کنید و یک به‌علاوه رسم کنید و علامت ضرب فرضی بکشیم، یک هشت‌راه ایجاد می‌شود، که در صورت باز شدن مسیرها و ادامه طرح دولت شهید رئیسی اجرا شود تحول عظیمی در اقتصاد بین‌المللی رخ می‌دهد.

شیخی در پایان خاطرنشان کرد: این‌هایی که ۴۰ درصد رای مردم را از آن خود می‌دانند، با دروغ‌های‌شان مردم را فریب داده و خود را معرفی می‌کنند و تنها می‌خواهند نوکر کدخدا باشند و نام آن را مذاکره از موضع قدرت می‌نامند و به دروغ خود را اصلاح‌طلب معرفی می‌کنند در صورتی که افسادطلب هستند.

انتهای خبر/ س


شهید رئیسی به دیپلماسی ذلیلانه اصلاح‌طلبان پایان داد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? شهید رئیسی به دیپلماسی ذلیلانه اصلاح‌طلبان پایان داد