شهید رئیسی الگوی انتخاب اصلح است

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: الگوی انتخاب اصلح، شهید آیت‌الله رئیسی است. ایشان تراز است. آیت‌الله سید احمد خاتمی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با تأکید بر اینکه دو مطلب در خصوص مسئله انتخابات بسیار مهم است، گفت: یک مسئله، حضور در انتخابات است، قرآن کریم، […]



نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: الگوی انتخاب اصلح، شهید آیت‌الله رئیسی است. ایشان تراز است.

آیت‌الله سید احمد خاتمی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با تأکید بر اینکه دو مطلب در خصوص مسئله انتخابات بسیار مهم است، گفت: یک مسئله، حضور در انتخابات است، قرآن کریم، حضور را دشمن‌شکن و امری می‌داند که همه باید در آن حاضر باشند تا آن هدف بلند شکل بگیرد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ۴۵ سال انقلاب اسلامی ما، مدیون حضورهای شکوهمند مردم از جمله حضور در انتخابات ریاست جمهوری است.

وی با بیان اینکه انتخاب اصلح از دیگر مسائل در حوزه انتخابات است، عنوان کرد: تنور را باید گرم کرد اما باید مراقب بود نان سوخته نشود، نان باید برشته‌ باشد، تا مردم بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

عضو فقهای شورای نگهبان خاطرنشان کرد: الگوی انتخاب اصلح، شهید آیت‌الله رئیسی است. ایشان تراز است، اسلام‌مداری، دین‌مداری، ولایت‌مداری، مردم‌مداری، خستگی‌ناپذیری ایشان می‌تواند تراز باشد و مردم به نامزدهایی رأی دهند که این منش و روش را داشته باشد.

انتهای خبر/م

 


شهید رئیسی الگوی انتخاب اصلح است

منبع:آرمـان
? شهید رئیسی الگوی انتخاب اصلح است