شهید حاج قاسم سلیمانی محصول انقلاب اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی محصول انقلاب اسلامی است و باعث شد انقلاب اسلامی ایران در بسیاری از نقاط مختلف جهان دیده و صادر شود. به گزارش فت فتو؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در نخستین نشست ستاد هماهنگی دهه فجر استان کرمان، دهه فجر را یک فرصت […]

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی محصول انقلاب اسلامی است و باعث شد انقلاب اسلامی ایران در بسیاری از نقاط مختلف جهان دیده و صادر شود.

به گزارش فت فتو؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در نخستین نشست ستاد هماهنگی دهه فجر استان کرمان، دهه فجر را یک فرصت عظیم در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و اولین محور برنامه‌های ایام الله دهه فجر را تجلیل و تکریم از ایثارگری‌هایی دانست که انقلاب شکوهمند اسلامی را رقم زدند.

وی افزود: همت و اراده مردم ذیل رهنمودهای امام راحل بود که با اعتقاد کامل، حادثه‌ای را به نام انقلاب اسلامی خلق کرد و نمونه آن در تاریخ وجود ندارد، لذا از این ظرفیت در برنامه‌ها باید استفاده شود‌.

امام جمعه کرمان بیان کرد: وجه بیرونی پیروزی انقلاب اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد، یعنی آنچه را در زمان وقوع انقلاب، چهار دهه مقاومت ملت ایران و صدور انقلاب به دیگر کشورها شاهد هستیم.

وی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی محصول انقلاب اسلامی است و باعث شد انقلاب اسلامی ایران در بسیاری از نقاط مختلف جهان دیده و صادر شود.

علیدادی‌سلیمانی کیفیت‌بخشی در برنامه‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: تبیین و روشنگری، نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

انتهای پیام




شهید حاج قاسم سلیمانی محصول انقلاب اسلامی است

منبع: بــرنا
?
شهید حاج قاسم سلیمانی محصول انقلاب اسلامی است