شهید جمهور معیارهای جدیدی برای انتخاب اصلح ایجاد کرد

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: آیت‌الله شهید رئیسی معیار و ملاک‌های جدیدی برای انتخاب اصلح در بین نسل جوان ایجاد کرد. مصطفی جعفری‌ کرمانی‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیرماه گفت: برهه بسیار حساسی را پیش رو […]



رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: آیت‌الله شهید رئیسی معیار و ملاک‌های جدیدی برای انتخاب اصلح در بین نسل جوان ایجاد کرد.

مصطفی جعفری‌ کرمانی‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیرماه گفت: برهه بسیار حساسی را پیش رو داریم، بعد از حادثه ناگواری که برای رئیس جمهور کشورمان آیت‌الله شهید رئیسی و همراهان ایشان رخ داد، کشور در شرایطی قرار گرفت که باید انتخابات ریاست جمهوری را یک سال زودتر از موعد مقرر انجام شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان با اشاره به اینکه باتوجه‌به شرایط ایجاد شده یک وظیفه برعهده آحاد جامعه ایران اسلامی است و آن هم انتخاب رئیس جمهور اصلح است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات و دیدارهای مختلف بر انتخابات و حضور پرشور در این عرصه تأکید داشته‌اند.

وی بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی‌های اخیر خود اشاره داشتند که باید حماسه‌ای که در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت داشته‌ایم را ادامه دهیم و این رویکرد را با حضور پرشور و پررنگ در عرصه انتخابات، تکمیل کنیم.

جعفری‌ کرمانی‌پور با بیان اینکه در کنار حضور پرشور و پررنگ در انتخابات، باید مسئله انتخاب اصلح را نیز در نظر بگیریم، عنوان کرد: معیارهایی را مقام معظم رهبری برای انتخاب فرد اصلح بیان کردند که از جمله آن‌ها می‌توان به انجام کار جهادی، دغدغه مردم را داشتن، انجام اصولی و بنیادی کارها در کشور اشاره کنیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان تصریح کرد: آیت‌الله شهید رئیسی معیار و ملاک‌های جدیدی برای انتخاب اصلح در بین نسل جوان ایجاد کرد و شاهد بودیم شهید جمهور با مداومت در خدمت‌رسانی به مردم، شرایط جدیدی در عرصه خدمت‌گزاری و خدمت‌رسانی به تمام نقاط کشورمان به‌وجود آورد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور و همت مردم بصیر ایران اسلامی و با انتخابی که در هشتم تیرماه خواهیم داشت، شاهد تغییر استراتژی کشورهای غربی در زمینه برخورد با جمهوری اسلامی باشیم؛ چراکه هر زمان انتخابات پرشور داشته‌ایم و فرد اصلح وارد عرصه انتخابات شده است، مناسبات منطقه‌ای و جهانی تغییر پیدا کرده است.

انتهای خبر/م


شهید جمهور معیارهای جدیدی برای انتخاب اصلح ایجاد کرد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? شهید جمهور معیارهای جدیدی برای انتخاب اصلح ایجاد کرد