شهید «السنوار» خار چشم صهیونیست بود | اخبار استان کرمان

کارشناس مسائل سیاسی گفت: شهید السنوار خار چشم رژیم صهیونیستی و نقطه امید مستضعفان بود. حجت‌الاسلام والمسلمین محسن سنجری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با عرض تسلیت شهادت شهید یحیی السنوار گفت: شهید السنوار کابوس صهیونیست‌ها، طراح عملیات طوفان‌الاقصی، مغز متفکر و مرد میدان مبارزه با خبیث‌ترین موجودات عالم یعنی […]




کارشناس مسائل سیاسی گفت: شهید السنوار خار چشم رژیم صهیونیستی و نقطه امید مستضعفان بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن سنجری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با عرض تسلیت شهادت شهید یحیی السنوار گفت: شهید السنوار کابوس صهیونیست‌ها، طراح عملیات طوفان‌الاقصی، مغز متفکر و مرد میدان مبارزه با خبیث‌ترین موجودات عالم یعنی صهیونیست‌ها بود.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: شهید یحیی السنوار تولد یافته در دل آتش و باروت، در آوارگی و اشغال فلسطین، سال‌ها در زندان‌های صهیونیست همچون کوه استوار با عزم پولادین برای نابودی رژیم صهیونیستی غاصب بود. مردی که نام او همواره رعشه بر اندام صهیونیست‌ها می‌انداخت و خواب را بر آنان تلخ می‌کرد. چراکه آنان یحیی السنوار را می‌شناختند و می‌دانستند او سال‌هاست مرثیه شهادت می‌سراید و مرگ با عزت را از خدا طلب می‌کرد.

وی بیان کرد: شهید السنوار خار چشم دشمنان و نقطه امید مستضعفان او که در بدترین منطقه رفح تل‌السلطان کاملاً محاصره در چند ماه اخیر به شهادت رسید نشان از حضور در وسط معرکه برخلاف ادعای صهیونیست‌ها که او در مخفی‌گاه است به شهادت رسید.

سنجری اظهار کرد: بایدن روز شهادت او را روز خوبی برای رژیم صهیونیستی، آمریکا و جهان خطاب کرد. این تعابیر از تاثیرگذاری فوق تصور دشمنان اوست که عمق تأثیر گذاری‌اش را تااین حد می‌دانند.

این کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه راهبرد شهید السنوار حسینی بود و می‌گفت «صلح و مذاکره در کار نیست یا پیروز می‌شویم یا کربلا اتفاق می‌افتد»، عنوان کرد: یحیی السنوار کابوس رژیم صهیونیستی بوده و خواهد بود. این رژیم گمان می‌کند با شهادت شهید السنوار، حماس محو خواهد شد در حالی که بیش از یک سال با تمام امکانات لجستیکی، زمینی، دریایی و هوایی نتوانسته‌اند برای خود پیروزی به ارمغان بیاورند.

وی خاطرنشان کرد: ️یحیی سنوار اکنون به یک اسطوره‌ در فلسطین تبدیل شده است که هرگز فراموش نخواهد شد و قطعاً شهید یحیی السنوار از یحیی السنوار برای رژیم صهیونیستی خطرناک‌تر خواهد بود.

انتهای خبر/ م


شهید «السنوار» خار چشم صهیونیست بود

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? شهید «السنوار» خار چشم صهیونیست بود