شهیدحاج قاسم سلیمانی با معنویت، ایستادگی را در جبهه مقاومت نهادینه کرد

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی در اقتدارافزایی جبهه انقلاب که معنویت است، نقش ویژه‌ای داشت؛ گفت: تکیه حاج قاسم به قدرت ایمانش بود. او با عمل، رفتار و مردم‌داری و با این باور که خدا و مردم مقابل هم نیستند، درد مردم را […]

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی در اقتدارافزایی جبهه انقلاب که معنویت است، نقش ویژه‌ای داشت؛ گفت: تکیه حاج قاسم به قدرت ایمانش بود. او با عمل، رفتار و مردم‌داری و با این باور که خدا و مردم مقابل هم نیستند، درد مردم را داشت و با این کار معنویت، ایستادگی، ایمان و استقامت را در جامعه انقلابی و جبهه مقاومت نهادینه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی صبح امروز ۱۱ اردیبهشت ماه در حاشیه زیارت مرقد شهیدسپهبد حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کرمان تبدیل به قطب زیارتی شده و نه تنها حیات حاج قاسم خدمت به اسلام بود بلکه شهادت وی نیز بی‌نظیر بود. نمی‌دانستیم خداوند برای حاج قاسم شهادت ویژه‌ای در نظر گرفته که مانند شهادت امام حسین علیه السلام که اسلام را زنده کرد، انقلاب و جبهه مقاومت را هر روز زنده تر کند و به مردم وجود حاج قاسم و جوانانی را که تربیت کرد، تبریک می گوییم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مهم ترین هدف ما از سفر به کرمان زیارت حاج قاسم و بچه‌های حاج قاسم است، افزود:  همه نیروهای انقلابی، بسیجیان و رزمندگان ثارالله که درخشش هایی در دفاع مقدس و مقاومت داشتند را حاج قاسم تربیت کرد و او همه کشورها را پای کار مقاومت آورده بود و فاطمیون و زینبیون باقیات‌الصالحات شهید سلیمانی است اما بچه های کرمان برجستگی خاص خود را داشتند.

حاجی صادقی بیان کرد: حاج قاسم در اقتدارافزایی جبهه انقلاب که معنویت است، نقش ویژه‌ای داشت؛ مهم‌ترین عنصر قوت و قدرت ما در جبهه مقاومت موشک نیست، البته موشک و امکانات داریم و حاج قاسم همه این ها را به دستور قرآن آماده کرده بود اما تکیه حاج قاسم به قدرت ایمانش بود. او با عمل، رفتار و مردم‌داری است با این باور که خدا و مردم مقابل هم نیستند و بهترین راه تقرب به خدا خدمت به مردم است، درد مردم را داشت و با این کار معنویت، ایستادگی، ایمان و استقامت را در جامعه انقلابی و جبهه مقاومت نهادینه کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: سیدحسن نصرالله و ابومهدی المهندس می گفتند افتخار می کنیم سرباز حاج قاسم هستیم. شهید سلیمانی سرباز ولایت بود که خداوند محبت او را در دل همه قرار داد و خیلی ها را سرباز خودش کرد. امیدواریم بتوانیم همانطور که او توصیه کرد خود را برای شهادت آماده کنیم تا خداوند بپذیرد؛ خداوند نعمت بی بدیل شهادت را به بندگان ممتاز خود هدیه می کند و حاج قاسم بهترین هدیه را گرفت.

انتهای پیام




شهیدحاج قاسم سلیمانی با معنویت، ایستادگی را در جبهه مقاومت نهادینه کرد

منبع: ایـسنا
? شهیدحاج قاسم سلیمانی با معنویت، ایستادگی را در جبهه مقاومت نهادینه کرد