شهرهای استان کرمان همچنان رکورددار گرما در کشور

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: صبح امروز شهداد با حداقل دمای ۳۶.۴، ریگان و بم با حداقل دمای ۳۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین صبح را بعد از کوهک با دمای ۳۶.۹ درجه سانتیگراد در بین ایستگاه‌های هواشناسی کشور داشته‌اند. به گزارش نذیر کرمان، امین دریافر امروز ۱۱ تیرماه درباره وضعیت جوی استان […]


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: صبح امروز شهداد با حداقل دمای ۳۶.۴، ریگان و بم با حداقل دمای ۳۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین صبح را بعد از کوهک با دمای ۳۶.۹ درجه سانتیگراد در بین ایستگاه‌های هواشناسی کشور داشته‌اند.

به گزارش نذیر کرمان، امین دریافر امروز ۱۱ تیرماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: تا پایان هفته جاری پدیده غالب در استان افزایش ابر و وزش باد و گرد و خاک خواهد بود.

وی افزود: با شکل گیری چشمۀ غبار در کویر مرکزی ایران، در شمال و شمالغرب استان کرمان افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا و با وزش باد‌های ۱۲۰ روزۀ سیستان در شرق استان افزایش سرعت وزش باد و خیزش گرد و خاک، کاهش دید افقی، کاهش کیفیت هوا و احتمال اختلال تردد در محور‌های مواصلاتی استان پیش بینی می‌شود.

دریافر بیان کرد: همچنین تا پایان هفته احتمال رگبار باران در ارتفاعات مرکزی و جنوب غربی استان دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان در ادامه گفت: صبح امروز شهداد با حداقل دمای ۳۶.۴، ریگان و بم با حداقل دمای ۳۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین صبح را بعد از کوهک با دمای ۳۶.۹ درجه سانتیگراد در بین ایستگاه‌های هواشناسی کشور داشته‌اند.

وی افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ریگان با دمای ۴۸.۵ و شهداد با دمای ۴۸.۴ بعد از کوهک با دمای ۴۹.۸ گرمترین شهر‌های کشور بودند.

دریافر بیان کرد: صبح امروز لاله زار با دمای ۱۵ درجه سانتیگراد سردترین منطقه استان کرمان بود.


شهرهای استان کرمان همچنان رکورددار گرما در کشور

منبع: تــابناک
? شهرهای استان کرمان همچنان رکورددار گرما در کشور