شهرستان کهنوج در تاسوعای حسینی

مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه‌السلام هم‌زمان با روز شهادت علمدار کربلا در شهرستان کهنوج برگزار شد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»  جتماع عظیم و پر شور هئیت‌های سینه‌زنی مردم شهرستان  کهنوج در روز تاسوعای حسینی برگزار شد. در این اجتماع عظیم حسینی حضور گسترده نوجوانان و جوانان […]



مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه‌السلام هم‌زمان با روز شهادت علمدار کربلا در شهرستان کهنوج برگزار شد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»  جتماع عظیم و پر شور هئیت‌های سینه‌زنی مردم شهرستان  کهنوج در روز تاسوعای حسینی برگزار شد.

در این اجتماع عظیم حسینی حضور گسترده نوجوانان و جوانان در آیین‌های ماه محرم به‌ویژه تاسوعای حسینی جلوه‌ای خاص از عشق و ارادت را به ساحت مقدس امام حسین (ع) و خاندان عصمت و طهارت (ع) به نمایش گذاشته است.

مردم خداجو و ولایت‌مدار شهرستان‌ کهنوج در روز تاسوعای حسینی از میدان سینما تا مصلی بزرگ این شهر به یاد سقای دشت کربلا به عزاداری پرداخته و در قالب هیئت‌های سینه‌زنی، عشق و ارادت خود با قمربنی‌هاشم حضرت عباس(ع) ابراز داشتند.

برخی هیئت‌های مذهبی در مسیر حرکت دسته‌های عزادار با برپایی ایستگاه‌های صلواتی به یاد تشنه‌لبان ظهر تاسوعا از عزاداران و سوگواران پذیرایی کردند.

انتهای خبر/پ


شهرستان کهنوج در تاسوعای حسینی

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? شهرستان کهنوج در تاسوعای حسینی