شهرستان انار حوزه امنی برای قاچاقچیان مواد مخدر نخواهد بود

فرمانده انتظامی انار با تشریح عملکرد پلیس این شهرستان در حوزه کشف مواد مخدر گفت: شهرستان انار حوزه امنی برای قاچاقچیان نخواهد بود. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ صادق نیک‌نفس به مناسبت هفته مبارزه با مواد‌ مخدر در بیان عملکرد پلیس این شهرستان از دستگیری هفت […]

فرمانده انتظامی انار با تشریح عملکرد پلیس این شهرستان در حوزه کشف مواد مخدر گفت: شهرستان انار حوزه امنی برای قاچاقچیان نخواهد بود.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ صادق نیک‌نفس به مناسبت هفته مبارزه با مواد‌ مخدر در بیان عملکرد پلیس این شهرستان از دستگیری هفت قاچاقچی مواد مخدر در سال جاری خبر داد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان انار با اشاره به کشف ۸۶ کیلو تریاک و توقیف سه دستگاه خودروی حامل مواد بیان کرد: از ابتدای سال جاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری سایر رده‌های انتظامی تعدادی از منازل و پاتوق‌های خرده‌فروشان را شناسایی و ۴۸ خرده فروش مواد‌مخدر را دستگیر کردند.

وی با اشاره به دستگیری ۲۱ معتاد متجاهر و اعزام آن‌ها به کمپ ترک‌اعتیاد گفت: برخورد پلیس با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت مستمر و قاطعانه خواهد بود و در این راستا از شهروندان نیز می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص فعالیت‌های مجرمانه را در اسرع وقت به پلیس گزارش کنند.

انتهای خبر/ تاج‌الدینی

 




شهرستان انار حوزه امنی برای قاچاقچیان مواد مخدر نخواهد بود

منبع:آرمـان
? شهرستان انار حوزه امنی برای قاچاقچیان مواد مخدر نخواهد بود