شهردار رمشک: طغیان رودخانه ها مسیر رمشک به قلعه گنج را مسدود کرد

کرمان- فت فتو- شهردار رمشک استان کرمان از طغیان رودخانه ها در مسیر رمشک به قلعه گنج و انسداد جاده های این مسیر خبر داد. به گزارش خبرنگار فت فتو، پردل رئیسی با اشاره به اینکه عصر امروز در اثر وزش باد و طوفان خطوط تلفن ثابت در این منطقه بیش از یکساعت قطع بود، گفت: […]

کرمان- فت فتو- شهردار رمشک استان کرمان از طغیان رودخانه ها در مسیر رمشک به قلعه گنج و انسداد جاده های این مسیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار فت فتو، پردل رئیسی با اشاره به اینکه عصر امروز در اثر وزش باد و طوفان خطوط تلفن ثابت در این منطقه بیش از یکساعت قطع بود، گفت: باتلاش نیروهای مخابرات این مشکل رفع شده و خطوط تلفن وصل شده است.

وی گفت: در حال حاضر بارندگی نسبتا شدیدی در شهر رمشک و روستاهای اطراف از توابع بخش چاه دادخداد قلعه گنج درجریان است و مشکلی در باره آب، برق و تلفن فعلا وجود ندارد.

رییسی با بیان اینکه در اثر بارش شدید باران فصلی رودخانه ها طغیان کردند، تصریح کرد: همچنین مسیر ارتباطی رمشک به قلعه گنج جاده ی مسدود شده و یک تانکر سوخت فعلا پشت رودخانه روستای پیزگی گیر افتاده است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین مسیر رمشک به روستای گارو به دلیل طغیان رودخانه مسدود هست‌.

محمدجعفر جهانگیری معاونت عمرانی فرمانداری قلعه گنج و جانشین رئیس ستاد بحران این شهرستان نیز گفت: طوفان وو گردوخاک عصر امروز تمامی روستاهای بخش مرکزی و بخش چاه دادخدا را در نوردید و موجب ریزش خوشه های درختان خرما کشاورزان شد.

وی تصریح کرد: میدان دید به شدت کاهش پیدا کرده و امکان عبور و مرور در ساعات طوفان به سختی میسر شده است. در مسیرهای ارتباطی قلعه گنج به کهنوج و قلعه گنج به رمشک و چاه دادخدا و در حال حاضر هوا صاف شده اما در شهر رمشک گزارش بارندگی نسبتا شدید داریم.




شهردار رمشک: طغیان رودخانه ها مسیر رمشک به قلعه گنج را مسدود کرد

منبع: ایرنـا
? شهردار رمشک: طغیان رودخانه ها مسیر رمشک به قلعه گنج را مسدود کرد