شهدا بهترین وجه دینداری را به نمایش گذاشتند | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: شهدا در سخت‌ترین شرایط زندگی حتی در خط مقدم و زیر آتش دشمن همه همتشان این بود که دینداری خود را به بهترین وجه به نمایش بگذارند. حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی شامگاه ۱۳ شهریورماه در یادواره شهدای کربلای ۵ در شهرستان سیرجان اظهار […]



نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: شهدا در سخت‌ترین شرایط زندگی حتی در خط مقدم و زیر آتش دشمن همه همتشان این بود که دینداری خود را به بهترین وجه به نمایش بگذارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی شامگاه ۱۳ شهریورماه در یادواره شهدای کربلای ۵ در شهرستان سیرجان اظهار کرد: طبق فرموده امامان معصوم سه چیز محبت می‌آورد که این سه محور در همه شهدا پررنگ است.

وی محور اول را دینداری معرفی و بیان کرد: شهدا در سخت‌ترین شرایط زندگی حتی در خط مقدم و زیر آتش دشمن همه همتشان این بود که دینداری خود را به بهترین وجه به نمایش بگذارند و حدود الهی را به بهترین وجه رعایت کنند و در مورد حاج قاسم هم مقام‌معظم رهبری به این مورد اشاره کردند.

وی ویژگی دیگر را بخشش معرفی کرد و ادامه داد: شهید بالاترین هستی و سرمایه خودش را در راه امنیت و آسایش مردم فدا کرده و این بخشش جان است.

 نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان اظهار کرد: تواضع و فروتنی سومین ویژگی است که امامان به آن اشاره کرده‌اند یعنی خود را ندیدن و خدا را دیدن و این ویژگی یکی دیگر از محورهایی است که در شهدا بسیار پررنگ است.

انتهای پیام


شهدا بهترین وجه دینداری را به نمایش گذاشتند

منبع: ایـسنا
? شهدا بهترین وجه دینداری را به نمایش گذاشتند