شهدای حزب مؤتلفه، پیشگامان بصیرت و شهادت بودند

نذیر کرمان/کرمان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: چهار شهید شاخص این حزب، پیشگامان بصیرت‌مداری، جهاد و شهادت بودند. احمدعلی مقدم در گفت و گو با خبرنگار نذیر کرمان، در رابطه با پنجاه و هشتمین سالگرد گرامیداشت شهدای حزب مؤتلفه اسلامی، اظهار کرد: ۲۶ خرداد سالروز شهادت چهار نفر از شهدای مؤتلفه اسلامی شهیدان […]

نذیر کرمان/کرمان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: چهار شهید شاخص این حزب، پیشگامان بصیرت‌مداری، جهاد و شهادت بودند.

احمدعلی مقدم در گفت و گو با خبرنگار نذیر کرمان، در رابطه با پنجاه و هشتمین سالگرد گرامیداشت شهدای حزب مؤتلفه اسلامی، اظهار کرد: ۲۶ خرداد سالروز شهادت چهار نفر از شهدای مؤتلفه اسلامی شهیدان امانی، بخارایی، نیک نژاد و صفار هرندی به دست رژیم جنایتکار شاهنشاهی است لذا این روز، نماد مقاومت و ایستادگی اعضای این حزب و روز شهدای موتلفه اسلامی نامگذاری شد تا برای همیشه نقش بسزای این حزب را در پیروزی انقلاب اسلامی به یاد داشته باشیم.

 وی با اشاره به اینکه چهار شهید شاخص این حزب، پیشگامان بصیرت‌مداری، جهاد و شهادت بودند، بیان کرد: حزب مؤتلفه اسلامی به عنوان یکی از لشکرهای سیاسی و انقلابی مستحکم نظام است که حتی سال ها قبل از پیروزی انقلاب با طاغوتیان مبارزه کرد و دشمن نتوانست آنها را از مسیر و اهداف خود، منحرف و یا مصادره به مطلوب کند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان گفت: این حزب از همان بدو تشکیل در سال ۴۲ با نظر امام خمینی (ره) و در منزل ایشان در قم شکل گرفت و در تمام طول ۶۰ سال خدمت، همواره تابع نظرات و دستورات ولی امر مسلمین و مقام معظم رهبری بوده و هست و شهدای شاخص بسیاری را همچون شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی ،اندرزگو، مطهری و لاجوردی و … تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده است.

مقدم با بیان اینکه فعالیت های صادقانه و ولایتمدارانه حزب مؤتلفه اسلامی همواره در جهت اعتلای اسلام و انقلاب بوده است، افزود: به گفته شهید آیت الله بهشتی: «مردمی کردن حرکت انقلاب، نتیجه کار موتلفه اسلامی بود» بنابراین اعضای حزب موتلفه اسلامی از همان ابتدا همگی سرباز نهضت امام خمینی(ره) و مقتدای رهبری و همراه همیشگی روحانیت بوده و هستند بطوریکه در دفاع از حریم ولایت ذره‌ای تردید نداشته و ندارند و همچنان عاشق خدمت به انقلاب و نظام هستند.

این فعال سیاسی ادامه داد: اساس کار این حزب، حرکت در مسیر مبارزه برای حاکمیت ارزش های دینی است و همواره پشتیبان و مطیع امر ولی فقیه بودند و هر جا که نیاز بود، چه قبل از انقلاب و جه بعد از آن، این حزب برای اعتلای اسلام و انقلاب جانفشانی کرده است بطوریکه تقدیم ۱۷۲ شهید به انقلاب اسلامی نشان از همراهی همیشگی این حزب با انقلاب و نظام دارد.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: شهدای شاخص حزب مؤتلفه فقط مبارز و شجاع نبودند بلکه علاوه بر شغل و کارهای روزمره خودشان معلم اخلاق، با ایمان و دشمن شناس نیز بودند لذا این شهدا به ما یاد دادند که در دوران حکومت بی دین حاکمان فاسد و دین ستیز، می‌شود با بصیرت بود و صراط مستقیم را پیدا کرد، بنابراین برای اینکه این شهدا الگوی جوانان امروز جامعه باشند و از آنها درس بگیرند باید با جهاد تبیین سیره این جوانان مومن و ولایتمدار را برای نسل امروز بازگو کنیم.

انتهای پیام




شهدای حزب مؤتلفه، پیشگامان بصیرت و شهادت بودند

منبع: ایـسنا
? شهدای حزب مؤتلفه، پیشگامان بصیرت و شهادت بودند