شهدا، نگهبانان ایمان و اخلاص | اخبار استان کرمان

امام‌جمعه شهرستان بافت، در یادواره شهدای شهر دشتاب به اهمیت و ارزش شهدا پرداخت و تأکید کرد که روح شهدا بر اعمال و دعاهای ما نظارت دارد. به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه آرمان»؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد محمدزاده در یادواره شهدای شهر دشتاب اهمیت و ارزش شهدا را مورد بررسی و به تلاش افرادی […]




امام‌جمعه شهرستان بافت، در یادواره شهدای شهر دشتاب به اهمیت و ارزش شهدا پرداخت و تأکید کرد که روح شهدا بر اعمال و دعاهای ما نظارت دارد.

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه آرمان»؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد محمدزاده در یادواره شهدای شهر دشتاب اهمیت و ارزش شهدا را مورد بررسی و به تلاش افرادی که در حفظ یاد و خاطره شهدا کوشش می‌کنند، اشاره و افزود: شهدا از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و روح آن‌ها بر اعمال و دعاهای ما نظارت دارد.

وی به نقل از آیت‌الله حقیقی، اظهار کرد: زیارت شهدا از زیارت امام حسین (ع) نیز باارزش‌تر است.

محمدزاده ضمن اشاره به روایت‌هایی که نشان‌دهنده مقام والای شهدا در نزد خداوند است، گفت: شهدا با ایمان و اخلاص به خداوند جان خود را فدای راه حق کردند و ویژگی‌های آن‌ها شامل پاکی و پرهیز از گناه است.

امام‌جمعه شهرستان بافت در ادامه ضمن توصیه به اهمیت توجه به خدا و انجام واجبات تصریح کرد: هر کسی که به خداوند بگوید چشم و به دستورات او عمل کند، به مقام‌های بالایی خواهد رسید.

انتهای خبر/ بارانی


شهدا، نگهبانان ایمان و اخلاص

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? شهدا، نگهبانان ایمان و اخلاص