شهادت اسماعیل هنیه حرکتی بزدلانه بود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت گفت: کار رژیم صهیونیستی ترور‌های ناجوانمردانه است و شهادت اسماعیل هنیه یکی دیگر از این اقدامات است. حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله اکبری‌نیا در گفتگو با گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» در خصوص شهادت اسماعیل هنیه مطرح کرد: شهادت اسماعیل هنیه سرباز رشید اسلام و رئیس دفتر سیاسی حماس را […]



رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت گفت: کار رژیم صهیونیستی ترور‌های ناجوانمردانه است و شهادت اسماعیل هنیه یکی دیگر از این اقدامات است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله اکبری‌نیا در گفتگو با گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» در خصوص شهادت اسماعیل هنیه مطرح کرد: شهادت اسماعیل هنیه سرباز رشید اسلام و رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم، این شهادت ابعاد مختلفی دارد و اولا این که به لحاظ امنیتی هیچ مشکلی برای ایران اسلامی نیست و هیچ خدشه‌ای به امنیت کشور وارد نمی‌شود. 

 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت بیان کرد: تیم‌ها و گروه‌های تروریستی مختلفی در طول سال به وسیله سربازان گمنام امام زمان(عج) و سازمان اطلاعات سپاه و دیگر نیروهای نظامی و امنیتی ما همه روزه بازداشت می‌شوند و عملیات آن‌ها خنثی می‌شود و هنوز ابعاد تروریستی این مسئله که توسط موشک یا پهباد انجام شده یا مسئله دیگری باعث شهادت اسماعیل هنیه شده هنوز دقیق مشخص نیست و منتظر می‌مانیم که نیرو‌های امنیتی ما اعلام کنند. 
 
روح‌الله اکبری‌نیا افزود: این یک اقدام بزدلانه بوده، کار رژیم صهیونیستی ترور‌های ناجوان مردانه است، در میدان جنگ حرفی برای گفتن ندارند، اسماعیل هنیه مهمان جمهوری اسلامی بود و از آنجایی که رژیم صهیونستی روز‌های آخر عمر خودش را سپری می‌کند، دست بر هر اقدامی می‌زند. 
 
وی خاطرنشان کرد: شهید هنیه، شهید بود با شهادت زندگی کرد و با شهادت هم از دنیا رفت، اسلام و قدس افراد مختلف و شهدای زیادی باید به این دین مبین و این راه بدهند تا این حرکت به سرانجام برسد، همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ «حتما انتقام سخت گرفته خواهد شد و رژیم صهیونیستی به دلیل جنایاتی که مرتکب شده از امروز به بعد حتما ضربات بسیار محکم دیگری را از جبهه مقاومت خواهد خورد». 
 
اکبری‌نیا اذعان کرد: این مسئله باعث نمی‌شود که ما از اعتقاد خودمان دست بکشیم، ان‌شاءالله جبهه مقاومت و حماس و فلسطین مقتدر‌تر از پیش راه خودشان را ادامه می‌دهند تا این غده سرطانی به فضل الهی از بین برود. 
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت اظهار کرد: مردم ما هم بدانند که امنیت به راحتی به‌ دست نمی‌آید، برای امنیت افراد مختلف باید جان خودشان را نثار مردم عزیز ایران اسلامی و همه‌ مردم دنیا کنند.
 
وی تأکید کرد: شهید اسماعیل هنیه مهمان ما بود و در یک منطقه غیر‌نظامی و در آپارتمانی که اختصاص داده بودند به ایشان این رژیم جنایتکار و کودک‌کش و بزدل یک همچین اقدامی را انجام داد، حضرت آقا نیز فرمودند؛ «ما حتما انتقام خواهیم گرفت و انتقام سخت خواهد بود» از آنجایی که قبلا فرموده بودند وعده صادق ولی الان فرمودند انتقام سخت پس رژیم غاصب صهیونیستی آگاه باشد که شمارش معکوس انتقام سخت از الان شروع شده است. 
 
منبع:دقیانوس 
 
انتهای خبر / فلاح 


شهادت اسماعیل هنیه حرکتی بزدلانه بود

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? شهادت اسماعیل هنیه حرکتی بزدلانه بود