شهادت آیت‌الله رئیسی خسارت بزرگ برای نظام بود

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در نشست جهاد تبیین در عنبرآباد گفت: شهادت آیت‌الله رئیسی خسارت بزرگ برای نظام بود. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ نشست جهاد تبیین با سخنرانی سردار بهروز جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان و با حضور مسئولان، رؤسای ادارات و بسیجیان در محل سالن اجتماعات فرمانداری […]



جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در نشست جهاد تبیین در عنبرآباد گفت: شهادت آیت‌الله رئیسی خسارت بزرگ برای نظام بود.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ نشست جهاد تبیین با سخنرانی سردار بهروز جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان و با حضور مسئولان، رؤسای ادارات و بسیجیان در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان عنبرآباد برگزار شد.

سردار بهروز ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محبوب و عزیز کشورمان و همچنین سالروز رحلت جانگداز امام بزرگوار گفت: امام خمینی(ره) مردم را آگاه کرد، بیدار کرد تا در صحنه حضور پیدا کنند و ایشان یک ملت از هم گسیخته و پریشان حال که هویتش را داشت از دست می‌داد را احیا کرد و بنای نو ساخت و اسلام را زنده کرد.

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان افزود: امروز ما زیر سایه ولایت باید شکرگزار خداوند باشیم، ما در زیر سایه ولایت و رهبری به‌خوبی از حوادث می‌گذریم اگر این حوادثی که برای ملت ما تا الان رخ داده در ملت‌های دیگر اتفاق می‌افتاد از درون می‌پاشیدند، ما در ابتدای انقلاب ترور داشتیم جنگ داشتیم پشتوانه امام بعد از خداوند مردم بودند، جنگ را مردم اداره کردند، امام انسان ساخت و به انسان‌ها هویت داد آن‌گونه که شایسته بودند.

وی عنوان کرد: امام(ره) قدرتش را از خدا و بعد از مردم می‌گرفت همه کارش برای خدا بود و خدا به کارش برکت داد چون هیچ چیز غیر از خدا مد نظرش نبود.

سردار بهروز اظهار کرد: حادثه شهادت آیت‌الله رئیسی یک خسارت بزرگ برای نظام بود اما تقدیرش این شکلی بود از خدا می‌خواهیم زمانی که از این دنیا می‌رویم با عزت از این دنیا برویم مثل شهدا.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: امروز ماموریت ما راه راست و مسیر درست است راه و مسیر آیت‌الله رئیسی نباید گم شود، دشمن تخریب می‌کند و تحریف می‌کند؛ اما شخصیت آیت‌الله رئیسی قابل تحریف و تخریب نیست، رئیسی مرد عمل بود، مرد کار بود، پرتلاش بود انصاف در قضاوت داشت، تمام وقتش را برای مردم گذاشت با وجود تحریم و تحریف و مشکلاتی در منطقه بود با اقتدار کارش را ادامه داد مثل شهید سلیمانی خداوند به کار او برکت داد که راهش و مسیرش جاودانه شد.

وی افزود: قانون اساسی کشور ما یک قانون بی‌نظیر است وقتی حادثه‌ای پیش بیاد نظام ما سر جایش است امام خامنه‌ای مدظله‌العالی از ما خواستند حجم مشارکت را بالا ببرید مأموریت اساسی این است که حجم مشارکت که پشتوانه این نظام است بالا ببریم اگر مردم نباشند نظامی هم وجود ندارد دشمن بین حاکمیت و مردم فاصله می‌اندازد اگر حضور کمرنگ باشد دشمن از این موقعیت استفاده می‌کند بر علیه نظام.

سردار بهروز در پایان خاطرنشان کرد: امروز ما نگهبان انقلاب اسلامی هستیم باید نگهبان خوبی برای این انقلاب باشیم باید پاسدار خوبی برای خون شهدا باشیم.

منبع: سفیر جنوب

انتهای خبر/


شهادت آیت‌الله رئیسی خسارت بزرگ برای نظام بود

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? شهادت آیت‌الله رئیسی خسارت بزرگ برای نظام بود