شهادت آرزوی رهبران مقاومت است

عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد جیرفت گفت: همه رهبران مقاومت پیش از این نیز به شهادت رسیده‌اند اما راه متوقف نشده و سرنوشت اسرائیل فقط نابودی است. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ رحمان مجازی در خصوص شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: ترور شهدای مقاومت به خصوص که مدتی است اسرائیل […]



عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد جیرفت گفت: همه رهبران مقاومت پیش از این نیز به شهادت رسیده‌اند اما راه متوقف نشده و سرنوشت اسرائیل فقط نابودی است.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ رحمان مجازی در خصوص شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: ترور شهدای مقاومت به خصوص که مدتی است اسرائیل خیلی تلاش می‌کند برای ترور اشخاص و تمام ظرفیت خودش را به کار بسته تا حجم ترور را زیاد کند و البته این شدت مشهود است که نشان از استیصال و درماندگی این رژیم دارد. 

 
وی بیان کرد: با ترور و شهادت شهدا درخت اسلام و درخت مقاومت و جنبش مقاومت حتما ریشه‌دار‌تر خواهد شد و حتما اتقاق‌های مثبت بیشتری در راه خواهد بود و خون شهدا جواب می‌دهد و خود شهدا هم همواره حاضر و ناظر هستند. 
 
عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد جیرفت تاکید کرد: آرزوی رهبران وفرماندهان مسلمان است که نهایتأ زندگی‌ آن‌ها ختم به شهادت شود و این هم از همان دسته است، ما در این مسیر شهدای زیادی تقدیم کردیم، از جمله رئیس جمهور، نخست‌وزیر، قاضی، شهدای مسئولین عالی امنیت ملی و فرماندهان ارشد در سفارت حوزه جهبه مقاومت، ما در این زمینه‌ها شهید زیاد دادیم. 
 
رحمان مجازی مطرح کرد: شهادت شهدا هیچگاه ما را از ادامه مجاهدت و تلاشگری باز نداشته بلکه ما را تقویت کرده و خون شهدا حتما درخت اسلام را آبیاری خواهد کرد و ریشه بیشتری خواهد زد و ان‌شاءالله به برکت همین خون‌های ریخته شده بر زمین بساط این معاندین، کفار، مشرکین و صهیونیست‌های جنایتکار جمع خواهد شد. 
 
وی افزود: در عملیات کربلای۵ سردار سلیمانی فرمود؛ «خون این شهدا باعث می‌شود که ما برویم به بغداد برسیم» کسی معنی این حرف شهید سلیمانی را نفهمید تا زمانی که عراق و رژیم صدام سقوط کرد و شیعه حاکم ‌شد و امروز حاکمیت شیعه را می‌بینیم که حاکمیت اسلام است، ان‌شاءالله تا محو اسرائیل چیزی باقی نمانده، است. 
 
منبع: دقیانوس 
 
انتهای خبر / فلاح


شهادت آرزوی رهبران مقاومت است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? شهادت آرزوی رهبران مقاومت است