شناسایی و دستگیری عاملان راه اندازی صفحه کراش در عنبرآباد

فرمانده نیروی انتظامی عنبرآباد از شناسایی و برخورد قاطع با گردانندگان صفحه ای در پیام‌رسان روبیکا با عنوان عنبر-کراش در عملیات پلیس فتا این فرماندهی خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ رضا فیروزبخت گفت: کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی طی رصد و پایش فضای مجازی موفق […]

فرمانده نیروی انتظامی عنبرآباد از شناسایی و برخورد قاطع با گردانندگان صفحه ای در پیام‌رسان روبیکا با عنوان عنبر-کراش در عملیات پلیس فتا این فرماندهی خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ رضا فیروزبخت گفت: کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی طی رصد و پایش فضای مجازی موفق به شناسایی يك صفحه نامناسب در پیام رسان روبیکا شدند که این صفحه اقدام به انتشار محتوای منافی عفت عمومی با مضمون”کراش”می‌کرد.
 

وی افزود: “کراش”یا دوست‌یابی مجازی اصطلاحی است که اخیرا در فضای مجازی مطرح شده به گونه ای که صفحات و کانال هایی در شبکه های اجتماعی با این موضوع فعالیت و صفحات و کانال های«کراش‌یابی» با هدف پیشنهاد دوستی غیرمستقیم و انتشار محتوای ناسالم و فعالیت های هنجارشکنانه، بسیاری از کاربران را درگیر آسیب های اخلاقی فضای مجازی به خصوص مزاحمت های اینترتی می کنند.
 
فرمانده انتظامی عنبرآباد تصریح کرد: کارشناسان سایبری این فرماندهی طی اقدامات اطلاعاتی خود در مدت زمانی کوتاه موفق به شناسایی متهمان و عاملان ایجاد این صفحه شدند که در این رابطه 2 متهم با هماهنگی قضایی به مقر پلیس احضار و پس از اعتراف به اقدامات مجرمانه و تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
 
سرهنگ”فیروزبخت”با اشاره به اینکه برخی افراد با هدف جذب مخاطب و کسب شهرت اقدام به انتشار محتوای غیر اخلاقی می كنند، خاطرنشان کرد: افرادی که با تصور پنهان ماندن هویت خود اقدام به ارتکاب جرائم اینترنتی می كنند طی عملیات های بی وقفه رصد و پایش فضای مجازی توسط پلیس فتا شناسایی خواهند شد.
انتهای خبر/بهادری 




شناسایی و دستگیری عاملان راه اندازی صفحه کراش در عنبرآباد

منبع:آرمـان
? شناسایی و دستگیری عاملان راه اندازی صفحه کراش در عنبرآباد