شمارش معکوس برای بهره‌برداری از پست فوق توزیع سرجازِ جیرفت

نذیر کرمان/کرمان فرماندار جیرفت از نصب یک دستگاه ترانس ۳۰ مگاواتی در پست فوق توزیع سرجاز خبر داد و زمان بهره‌برداری از آن را پایان هفته جاری اعلام کرد. احمد بلندنظر صبح امروز ۳۱ اردیبهشت ماه ضمن بازدید از آخرین وضعیت اصلاح پست فوق توزیع سرجاز که سال گذشته از مدار خارج شد و با […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار جیرفت از نصب یک دستگاه ترانس ۳۰ مگاواتی در پست فوق توزیع سرجاز خبر داد و زمان بهره‌برداری از آن را پایان هفته جاری اعلام کرد.

احمد بلندنظر صبح امروز ۳۱ اردیبهشت ماه ضمن بازدید از آخرین وضعیت اصلاح پست فوق توزیع سرجاز که سال گذشته از مدار خارج شد و با خاموشی و نارضایتی مردم همراه بود، گفت: بعد از آنکه در تابستان سال گذشته شاهد اُفت ولتاژ و قطعی برق بودیم، با همت استاندار کرمان و مساعدت شرکت برق منطقه ای استان، ترانس معیوب ۲۵ مگاواتی سرجاز از مدار خارج  و یک دستگاه از این نوع ترانس جایگزین آن شد.

وی گذر از قطعی های مکرر و طاقت فرسا را در تابستان پیش رو نوید داد و افزود: براساس پیگیری‌های صورت گرفته توسط شرکت برق منطقه ای استان، یک دستگاه ترانس ۳۰ مگاواتی تا آخر هفته جاری در محل پست فوق توزیع سرجاز نصب و به بهره برداری خواهد رسید.

بلندنظر از اهتمام ویژه برق منطقه ای نسبت به حداقل رساندن قطعی‌ها در شهرستان جیرفت خبر داد و گفت: چهار خط جدید از پست ۴۰۰ کیلووات جهت احداث پست شهرک صنعتی شماره دو ایجاد شده تا شاهد بهبود آرایش شبکه برق جیرفت باشیم.

وی برقدار شدن پست فوق توزیع سه جیرفت را  با ظرفیت ۵۰ مگاوات از دیگر اقدامات لازم در راستای آرایش شبکه برق جیرفت عنوان کرد و افزود: با این حال در تابستان پیش رو ۵۰ مگاوات برق به شبکه افزوده می شود.

فرماندار جیرفت از احداث پست شهرک صنعتی شماره دو با ظرفیت ۱۵۴ مگاوات سخن به میان آورد و از  احداث پست میانچیل خبر داد و با برشمردن اقدامات شرکت برق منطقه ای استان کرمان گفت: اصلاح و بازنگری همه خطوط برق ۱۳۲ کیلوولت منطقه و افزایش ظرفیت و توسعه دو برابری پست اسفندقه با پیشرفت بیش از 95 درصدی از دیگر اقدامات شرکت برق منطقه ای استان کرمان در جیرفت است که  طی یکسال گذشته در راستای تامین برق  پایدار در دستور کار بوده است.

بلندنظر به پروژه خط انتقال برق ۴۰۰ کیلو وات بم‌ – جیرفت اشاره کرد که در حال احداث و تکمیل است و افزود: این پروژه به طول ۹۰ کیلومتر بعد از وقفه هشت ساله در حال تکمیل است و انتظار می‌رود در تابستان پیش رو شاهد برق پایدار و حداقل قطعی ها باشیم.

انتهای پیام




شمارش معکوس برای بهره‌برداری از پست فوق توزیع سرجازِ جیرفت

منبع: ایـسنا
? شمارش معکوس برای بهره‌برداری از پست فوق توزیع سرجازِ جیرفت